2 campanii romanesti, pe shortlist-urile Eurobest 2014

2 campanii romanesti, pe shortlist-urile Eurobest 2014
Sursa foto: pagina de Facebook a Eurobest

Geometry Global Bucharest si McCann Erickson Romania se afla pe shortlist-urile Festivalului European de Creativitate Eurobest 2014, la 3 dintre cele 16 categorii de concurs: Integrated, Media si PR. Festivalul ajunge in 2014 la editia cu numarul sapte, fiind desfasurat la Helsinki in perioada 1-3 decembrie.  Castigatorii urmeaza sa fie anuntati pe site-ul Eurobest in ziua de joi, 4 decembrie.

Campania Vodafone - Ghita, The Social Shepherd, semnata McCann Bucuresti, este shortlistata la categoriile Integrated, Media (Use of Social in a Media Campaign) si PR (Use of Social in a PR Campaign).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related