[Jurati de Festival] Ioana Filip: In timpul jurizarii am creat jocul "Case Study Bullshit Bingo" cu cele mai uzate expresii din case study-uri

[Jurati de Festival] Ioana Filip: In timpul jurizarii am creat jocul "Case Study Bullshit Bingo" cu cele mai uzate expresii din case study-uri

Dupa ce am vorbit cu cativa oameni din agentii despre festivaluri si motivele de a participa, am vrut sa aflam si parerea unor jurati despre trendurile pe care le-au observat anul acesta in competitii, despre cum se contruieste un bun case study si cat de mult investesc clientii in festivaluri.

Ioana Filip (Group Creative Director, McCann Erickson Romania) a facut anul acesta parte din juriul CLIO Awards, la categoria Direct & Engagement. Sa fii jurat la Clio Awards e probabil una dintre cele mai tari experiente de jurat, ne-a spus Ioana.

Imagineaza-ti ca stai o saptamana undeva in lume, intr-un mini bootcamp cu cei mai tari oameni din industrie. Nu ai sentimentul de festival, ai sentimentul de teambuilding. Intr-o saptamana in Malta nu am cunoscut oameni, mi-am facut enorm de multi prieteni. Si e o legatura greu de explicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related