MakeSense PR devine MakeSense, agentie de comunicare si continut

MakeSense PR devine MakeSense, agentie de comunicare si continut

Fondata in 2010, agentia de relatii publice MakeSense PR se repozitioneaza ca agentie de comunicare si continut. Incepand cu anul 2015, compania isi schimba numele in MakeSense si isi completeaza portofoliul de servicii cu expertiza in crearea de continut si content marketing.

Printre serviciile oferite de MakeSense in prezent se numara crearea de continut pentru canale proprii (realizare de white-paper-uri, studii de caz, newslettere etc) si terte, managementul comunitatilor online si servicii traditionale de comunicare (comunicare cu media si alti influenceri, comunicare interna, organizare de evenimente etc).

In 2014, MakeSense a inregistrat o cifra de afaceri de 220.000 de euro, din care 83,4% fee-uri de agentie. Aproximativ 60% din cifra de afaceri a fost reprezentata de servicii de creare de continut, implementate preponderent in campanii business to business.

“Clientii nu vor PR. Clientii vor rezultate. Aceasta este concluzia acestor primi 5 ani de MakeSense, aceasta este directia in care acest business a crescut in cel mai natural mod cu putinta: nu mai suntem doar o agentie de PR, suntem… ingineri.

Da, ingineri. Este o definitie pe care ne-a dat-o un client, intr-o discutie telefonica aparent obisnuita, de-acum cativa ani, cand mi-a spus <Raluca, am un brief pentru un produs nou. Ia-i pe inginerii tai si vino sa-mi dai o mana de ajutor.>

Daca industria de comunicare are nevoie de niste ingineri (ar fi singura industrie fara ingineri, de fapt…), noi suntem aceia. Modul nostru de lucru are mai putin glam si mai multa  analiza. Mai putina creatie si mai multa precizie. Intoarcem pe toate partile obiectivele de business ale clientilor nostri pana suntem siguri ca ni le-am tradus corect in obiective de comunicare. Construim campanii pe care le masuram pas cu pas, verificand ca suntem pe drumul cel bun: se misca produsul de pe raft, suna telefonul in receptie, se umple cosul de cumparaturi online. Pentru asta completam serviciile de PR oferite clientilor nostri cu expertiza in crearea de continut, distribuirea si monitorizarea efectelor produse de acesta”, a declarat Raluca Bailescu, Managing Partner MakeSense.

Principalele verticale de business ale agentiei sunt: healthcare & pharma, IT, FMCG si financiar. Din echipa MakeSense fac parte: Raluca Bailescu (Managing Partner), Cristian Ditoiu (Chief Technologist & Partner), Oana Coman (Communication Strategist & Partner), Aura Dumitru (Communication Engineer & Partner), Alexandra Enachescu (Chief Content Engineer), Loredana Caloian (Content Engineer) si Silviana Uta (Content Engineer).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related