Adela Preda (Kinecto Isobar): Noi inca nu am angajat roboti care sa raspunda in locul nostru. Si cand o vom face, cu siguranta nu-i vom pune sa lucreze in social media

Adela Preda (Kinecto Isobar): Noi inca nu am angajat roboti care sa raspunda in locul nostru. Si cand o vom face, cu siguranta nu-i vom pune sa lucreze in social media

Cu ajutorul celor care se ocupa de lumea digitala in agentii, incercam sa realizam un cod al bunelor maniere al brandurilor in social media. Cat si cum vorbeste brandul pe Facebook, Twitter si toate celelalte multe retele pe care se intalnesc oamenii, de ce intra in conversatie, care sunt regulile de eticheta?

Ce nu trebuie sa faca niciodata un brand in social media? Raspunde Adela Preda (Digital Strategist, Kinecto Isobar): "Sa nu minta, sa nu fure, sa nu ucida parerea consumatorilor, sa nu fie desfranat in comunicare...". Restul noilor porunci, ca si cea mai importanta regula de eticheta online, in textul de mai jos:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related