Miruna Antonescu (The Geeks): La capitolul "asa nu" intra tot ce inseamna campanii/ concursuri online care incurajeaza strict vanatorii de promotii

Miruna Antonescu (The Geeks): La capitolul "asa nu" intra tot ce inseamna campanii/ concursuri online care incurajeaza strict vanatorii de promotii

Vanatorul de promotii: un specimen de consumator pe care nu poti sa-l privesti cu ochi prea buni, desi i-ai putea intelege motivatiile. Ma intreb eu, cat de mare o fi castigul? Cat de mari satisfactiile? Merita? Poate, pentru cei mai dedicati dintre ei, care au sisteme si comunitati asemenea lor. Dar e clar ca, de la un anumit nivel, incepem sa vorbim de-o dependenta.

Miruna Antonescu (Senior Creative Planner, The Geeks) se declara ferm impotriva promotiilor goale, lipste de suflet, voce sau sens - cele care-i alimenteaza pe consumatorii-vanatori. Noi nu doar ca ne declaram, dar facem si-un eveniment pentru a le combate, cu frumosul: Promotions Now, ajuns la a patra editie. Si se intampla zilele astea, pe 18 si 19 martie la UniCredit Tower.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related