Ce a invatat Mugur Patrascu in 13 ani de publicitate: Nu poti sa pacalesti publicul cu advertising-ul, nu poti sa te pacalesti ca faci avioane cu bugete mici, nu poti sa pacalesti o relatie cu oameni nepriceputi

Ce a invatat Mugur Patrascu in 13 ani de publicitate: Nu poti sa pacalesti publicul cu advertising-ul, nu poti sa te pacalesti ca faci avioane cu bugete mici, nu poti sa pacalesti o relatie cu oameni nepriceputi

Mugur Patrascu a renuntat la profesia de avocat pentru publicitate. A inceput la D’Arcy, a trecut pe la Grey si a ajuns la Leo Burnett, iar filosofia agentiei i s-a potrivit cel mai bine. In prezent e owner iLeo si profesor asociat la FJSC.

Cea mai importanta schimbare care a avut loc in industrie, de cand lucreaza? Da la o parte digitalul si spune: Oamenii. “Industria este in cea mai proasta stare de cand am cunoscut-o eu in ceea ce priveste oamenii de valoare de aici. Generatia tanara inca nu a ajuns la maturitatea generatiei pe care trebuie sa o inlocuiasca. Si la clienti e la fel”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related