Cum sa construiesti povesti pentru Bucuresti, via Alina Kasprovschi

Cum sa construiesti povesti pentru Bucuresti, via Alina Kasprovschi

Aceasta este menirea Fundatiei Comunitare Bucuresti care, in aproape 4 ani de lucru, a atras 3000 de donatori si a finantat peste 100 de proiecte din comunitate.

„Pana la aniversarea noastra de patru ani, vom fi acordat in comunitatea din Bucuresti finantari de peste 1.000.000 lei”, spune Alina Kasprovschi (Directorul executiv al fundatiei).

Cel mai greu pentru organizatie a fost sa isi clarifice mesajul. Oamenii inteleg mai usor un ONG care apara drepturile cainilor sau care militeaza impotriva vanatorii de balene. Spiritul de comunitate, insa, e mai greu de explicat. Acum, insa, daca spui Swimathon sau fondul Stiintescu, abstractul incepe sa capete forme concrete.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Hello Communication

Infiintat in mai 2010, HELLO este un grup independent de comunicare integrate, avand la baza 2 agentii cu experienta in FOOD & BEVERAGE business, cu servicii si competente specifice: HELLO COMMUNICATION –... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related