[Client Service 2.0] Simina Lambrino (FCB Bucharest): Cea mai mare greseala pe care un account poate sa o faca in raport cu Creatia este sa nu o lase sa se exprime

[Client Service 2.0] Simina Lambrino (FCB Bucharest): Cea mai mare greseala pe care un account poate sa o faca in raport cu Creatia este sa nu o lase sa se exprime

Punte intre client si creatie,"forwardeur" de mail-uri si plimbator de hartii, cartita a clientului in agentie cu efect letal asupra creativitatii, nivelator de terenuri cu dubla actiune... Multe fatete avem de intors la jobul asta de account. Dupa ce, acum vreo doi ani i-am patruns in cateva din straturi acum ne infiltram si mai aproape de miez. Caci perceptia e una, realitatea are nuante si, aspirational, pare-ni-se ca CS-ul ar avea rolul de coloana vertebrala in agentie.

Intrata in al cincilea an de FCB, Simina Lambrino (Group Account Director, FCB Bucharest) povatuieste asupra deschiderii cu care trebuie privite cele mai  [aparent] fanteziste idei iesite din creatie. Din experienta: cand ideea nebuna care abia-si facuse loc intr-o prezentare a primit ovatii la client, Simina a descoperit ca evitase cea mai mare greseala pe care ar putea s-o faca un account - cenzurarea Creatiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related