[NESCAFE 3in1 Experiences: Juriul] Camelia Balinca: Ingredientele lucrarilor ar trebui sa fie: tinerete + sinceritate + umor + prietenie

[NESCAFE 3in1 Experiences: Juriul] Camelia Balinca: Ingredientele lucrarilor ar trebui sa fie: tinerete + sinceritate + umor + prietenie

Absvolventa de Arte Plastice, Camelia Balinca (Head of Newcast, Zenith Romania) isi dorea un mediu de lucru creativ. S-a orientat catre publicitate si a fost dragoste la prima vedere: Zenith a devenit locul in care, cativa ani mai incolo de hohote de ras si plans, Camelia poate sa-si spuna ca a facut treaba buna. Relatia dintre creativitate si experienta? Si jumi, si juma, caci are un fel aparte de a-i vedea in echilibru pe David si Goliat.

Ceva ne spune ca, in afara biroului, Camelia e mai degraba doer decat planner, desi ea se declara undeva la mijloc. Si credem ca echilibrul asta va fi imprumutat si calitatii ei de jurat, caci ea este unul dintre oamenii pe care trebuie sa ii impresionati atunci cand va inscrieti, pe platforma The Creator, in competitia video NESCAFE 3in1 Experiences. Ce cauta ea in lucrarile inscrise in concurs, nu-i un secret, caci am aflat mai jos. Nu trisati cu scroll-ul, pe parcurs puteti intalni ponturi valoroase.

Background

Astazi, totul pare foarte simplu si firesc, cand am inceput insa...

Aveam 25 de ani, terminasem Arte Plastice si un Master in Foto-Video si tineam cu dintii sa raman in zona artistica. Tineretea si dorinta de a avea proprii mei bani si-au spus insa cuvantul si m-am orientat catre cel mai cool loc unde erau deja multi dintre colegii mei … in publicitate.

Primul pas a fost in Zenith si trebuie sa recunosc ca a fost dragoste la prima vedere. Eram pur si simplu indragostita de tot ceea ce vedeam si faceam, insa perioada cu fluturi in stomac a trecut repede si am inteles ca trebuie sa o iau sistematic, sa incep cu alfabetul si sa sper ca intr-o zi voi reusi sa scriu macar o compunere :).

De atunci si pana acum pot spune ca am muncit cu multa dorinta si pasiune, ambele sustinute din plin de lacrimi si hohote de ras, insa cel mai important este ca am vazut ca da, se poate.

O preconceptie despre industrie

Publicitatea este inca privita ca un El Dorado si oamenii vin cu speranta ca vor gasi strazi pavate cu aur. Ceea ce gasesc este exact opusul – aurul este ascuns adanc in munti, iar strazile trebuie construite de la zero. Multi vin, foarte putini raman … insa oricat de lunga ar fi ziua, la final poti sa te uiti in oglinda si sa-ti spui «Good job!»

Cata creativitate si cata experienta implica job-ul tau?

Desi, probabil ai crede ca experienta si partea rationala sunt 97% din jobul nostru, in realitate, cei 3% (tusa de creativitate) sunt exact ca in povestea cu David si Goliat … uneori 3% poate sa fie mai mare decat 97%, exact ca in viata, nu?

Prietenii vechi

Prietenia este singul lucru care nu are termen de garantie, iar prieteniile mele sunt incepute in liceu si inca sunt vii. 

Experiente cu prietenii… as putea sa povestesc cateva zile si nu as sti unde sa ma opresc :), insa cele mai puternice sunt din categoria “pentru prima data” si sunt legate de cea mai buna prietena a mea (o sasoiaca din Sibiu) cu care am schimbat haine la scoala, am mers fiecare la intalnirea celeilalte (cu un baiat), am petrecut pana la 4 dimineata pe The Doors, am mers cu nasul, am carat pachete de la gara si toate sunt frumos asezate undeva in suflet.

Experiente spontane sau planuite la minut?

Fac tot posibilul sa fiu un planner, dar aproape de fiecare data ma trezesc in postura de doer.

La ce te astepti de la lucrarile inscrise in competitie?

De data asta, prefer sa ma las surprinsa, dar cel mai mult voi aprecia lucrurile spuse cu sinceritate si umor. 

Un pont pentru participanti:

Sa experimentezi cat mai mult si sa vorbesti cu sinceritate despre ceea ce faci.

Un sfat pentru participantii in competitia NESCAFE 3in1 Experiences:

La dat sfaturi nu ma pricep, dar atata timp cat ingredientele sunt: tinerete + sinceritate + umor + prietenie, succesul este cu siguranta foarte aproape.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related