Marks anunta desemnarea castigatorului in cadrul competitiei #FashionFANatic

Marks anunta desemnarea castigatorului in cadrul competitiei #FashionFANatic

Marks, agentia de marketing simplificat, anunta castigatorul in competitia organizata pe fashionFANatic.ro, platforma de promovare a tinerilor designeri vestimentari, sustinuta de FAN Courier.

Dupa lungi deliberari din partea juriului, am ales designerul a carui colectie se va bucura de un pachet complet de promovare: shooting semnat Cosmin Gogu, evenimentul unic de lansare a colectiei organizat de Marks si expunerea acesteia pe calendarul FAN Courier care este distribuit in mii de exemplare pe tot teritoriul tarii.

Intre 7 iulie si 7 august, platforma a inregistrat 40 de aplicanti, aproape 27.000 de accesari si peste 6000 de voturi din partea publicului.

5 dintre designeri au fost selectati pentru shortlist, urmand ca Valentina Ciobanu, creatoarea brandului Sarcoline, sa fie desemnata designerul anului, dupa ce consiliul nostru de stil, impreuna cu FAN Courier, initiatorul proiectului, au votat in functie de potentialul designerului si capacitatea colectiei de a obtine rezultate in industria de fashion. Foarte important in procesul de jurizare a fost si votul publicului care a valorat in procent de 40% pentru decizia finala.

A urmat pregatirea atenta a shootingului, cu ajutorul unei echipe complete de specialisti. Conceptul sedintei foto de anul acesta a fost construit plecand de la ideea ca fiecare drum pe care il face FAN Courier este pe cat de dificil, pe atat de frumos.

Oriunde ar duce, oricate suisuri sau coborasuri ar avea, fiecare drum e o provocare care, odata depasita, ii apropie pe cei fara de care nu am fi putut ajunge atat de departe: expeditori si destinatari din intreaga lume.

De aceea, am colindat in lung si-n lat pana am descoperit o altfel de Romanie: Romania salbatica. Echipa a selectat acele 12 cadre cheie, perfecte pentru a reprezenta conceptul ales si a pune in evidenta creatiile vestimentare ce urmeaza a fi expuse pe calendarul FAN Courier.

Calendarul poate fi comandat gratuit de catre oricine acceseaza platforma fashionafanatic.ro, urmand ca echipa FAN Courier sa le expedieze in 2016 tututor celor care l-au solicitat.

#FashionFANatic este o initiativa cu vechime, regandita intr-o forma noua. Pentru ca stie, din proprie experienta, ca pasiunea se poate transforma in business, FAN Courier sustine inca din 2012 creatorii de moda aflati la inceput de drum.

Anul acesta, evenimentul periodic s-a transformat intr-o platforma sustenabila de dezvoltare a talentului creativ. fashionFANatic.ro a fost creata ca urmare a succesului nostru din editiile anterioare, pentru a sustine spiritul antreprenorial si a promova urmatoarea generatie de fashion designeri. Competitia ii invita pe tinerii designeri sa se afirme in lumea modei. Creatilor lor au sansa de a fi admirate de o lume intreaga, dar si jurizate de nume importante ale industriei.

"FAN Courier a pornit cu o idee buna si mult curaj si a devenit liderul serviciilor de curierat din Romania. Stim ca inceputurile pot fi grele, chiar daca sunt frumoase. De aceea, ne-am propus sa sustinem tinerii designeri, scurtandu-le drumul de la primele schite la un business adevarat." Roxana Magopet (Marketing & PR Manager FAN Courier).

Fata de editiile trecute, in care promovam designerul castigator dupa ce acesta era selectat dintr-o lista scurta a celor mai promitatori creatori de moda, anul acesta am venit cu o solutie care implica mult mai mult publicul, mareste vizibilitatea campaniei si le ofera tuturor participantilor sansa sa se afirme.

"Platforma fashionFANatic.ro este user-friendly, usor de folosit, oferindu-le utilizatorilor instrumentele sociale de care au nevoie pentru a impartasi colectiile preferate cu prietenii. Designerii au avut de urmat cativa pasi simpli pentru a se inscrie in competitie: si-au urcat in platforma o colectie formata din 12 tinute, cate una pentru fiecare luna a calendarului FAN Courier, au strans voturi, castigand vizibilitate si aprecieri din partea publicului pasionat de fashion, iar colectia a fost evaluata de specialisti de top din lumea modei." Mia Munteanu (Client Service Director Marks).

Juriul #fashionFANatic care a ales marele castigator a fost alcatuit dintr-o echipa de profesionisti cu expertiza in industria designului si a fashionului: Alina Ceusan - Fashion Blogger, Cosmin Gogu - Photography, Irina Markovitz - Fashion Stylist, Laura Calin -V for Vintage, Maurice Munteanu - Elle, Rovena Andrei - Fashion Stylist, Traskin Designers - castigatoarele editiei de anul trecut.

Perioada de inscriere a colectiilor in campania "Fashion FANatic" a fost 7 iulie - 7 august 2015, iar shootingul s-a desfasurat in perioada 5-6 octombrie.

Materialele de comunicare ale campaniei: online, print, BTL.

 

Echipele 

FAN Courier
Roxana Magopet – Marketing & PR Manager

Marks:
Mia Munteanu – Client Service Director
Sabina Stanciucu – Copywriter
Raluca Ionescu – Web Designer
Radu Cioran – Web Developer
Ionut Adrian Popa – Web Developer
Evelina Vranceanu – Social Media
Dan Hagiu – DTP Director
Alex Nedeianu – Senior DTP
Sergiu Stan – Junior Web Developer
Stefan Contras – Web Designer
Andra Bria – Digital Copywriter

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Marks

Marks este un nou tip de echipa, iar fondatorii Marks sunt specialisti care vin atat din “lumea clientului”, cat si din “lumea agentiilor”; specialisti in domenii diferite –... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Related