[PR-ul față cu reacțiunea] Sorana Savu (Premium Communication): Mărcile nu mai au un discurs, ci o voce într-o discuție

[PR-ul față cu reacțiunea] Sorana Savu (Premium Communication): Mărcile nu mai au un discurs, ci o voce într-o discuție

Poti rezolva o criza de comunicare in una din doua modalitati. Fie ghidandu-te dupa niste retete si reguli stiute si testate de altii inaintea ta, fie cum spune Sorana Savu (Senior Partner, Premium Communication).

Ca sa rezolvi oricate crize nu ai nevoie de retete prestabilite, ai nevoie de niste fluxuri de comunicare bine stabilite in companie si de incredere reciproca.

Intr-o agentie, mai spune Sorana, trebuie sa discuti incontinuu, sa inveti mereu si sa stii sa ceri ajutor. Nu doar daca esti junior, dar mai ales atunci. Apropo, un sfat, daca te bate gandul sa intri in PR:

Un must absolut pentru un junior care intra intr-o agentie de PR este sa fie capabil sa identifice o situatie dificila sau o criza cat mai de timpuriu posibil si sa aiba incredere sa o discute imediat cu oamenii din agentie din jurul lui.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related