[PR-ul Creativ] Tereza Tranaka, Oxygen PR: Clientul nu accepta sa plateasca pentru un concept creativ care vine din partea unei agentii de PR, precum in advertising

[PR-ul Creativ] Tereza Tranaka, Oxygen PR: Clientul nu accepta sa plateasca pentru un concept creativ care vine din partea unei agentii de PR, precum in advertising

Flexibilitatea si inovatia sunt la fel de importante pecum creativitatea, spune Tereza Tranaka (Managing Director, Oxygen PR): creativitatea aduce buzz si beneficii pe termen scurt, inovatia se refera la adaugarea de valoare pe termen lung.

 

Creativitatea este esentiala in orice domeniu al comunicarii, fie ca vorbim de digital, ATL, BTL sau PR. Probabil ca ea a devenit cu atat mai importanta cu cat este mai greu sa te faci auzit si remarcat de catre audienta tinta in contextul miilor de mesaje cu care aceasta este bombardata zilnic prin toate canalele. In plus, creativitatea agentiilor este pusa la incercare cu briefuri din ce in ce mai frecvente care specifica “buget redus, creativitate maxima”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related