[Bilant 2015] Alina Buzatu (Geometry Global): Probabil ca in 2016 vom avea mai multe campanii/ emotii/ insight-uri care sa fie realmente sustinute, nu sufocate de tehnologie

[Bilant 2015] Alina Buzatu (Geometry Global): Probabil ca in 2016 vom avea mai multe campanii/ emotii/ insight-uri care sa fie realmente sustinute, nu sufocate de tehnologie

Altfel, anul viitor vor prinde contur trendurile din 2015, exploatate in sistem pilot, spune Alina Buzatu (Head of Strategy Geometry Global Bucharest). Adica: experimente sociale, marketing “agile” si integrarea inteligentei artificiale in dialogul cu consumatorii.

 

“Autentic”. L-am auzit atat de des, incat cred ca a devenit, usor-usor, un “autentic studiat”.

 

Experimente sociale, marketing “agile” si integrarea inteligentei artificiale in dialogul cu consumatorii.

 

61 de tineri care nu mai sunt printre noi. Cred ca odata cu ei, a disparut ceva in fiecare om (de comunicare). Poate suna patetic, dar tragedia din octombrie ne-a marcat in feluri pe care inca nici nu le banuim.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related