![Alina Buzatu se alătură echipei Cheil | Centrade în calitate de Head of Strategy](https://media.iqads.ro/2024/02/cover-alina-buzatu-2024-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Alina Buzatu
![Alina Buzatu se alătură echipei Cheil | Centrade în calitate de Head of Strategy](https://media.iqads.ro/2024/02/cover-alina-buzatu-2024-cover-410.jpg)
![[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci](https://media.iqads.ro/2020/09/pjimage8-cover-410.jpg)
[De la IQads] Mirabela Manea: O bună perioadă de timp am fost cel mai tânăr angajat din biroul IQads. Era foarte glam să lucrezi în publicitate pe atunci
![Încă 50.000 de brazi în pădurile României, plantați de Bergenbier și prietenii, într-o campanie semnată de Friends \ TBWA \ Bucharest](https://media.iqads.ro/2018/12/brg-0817-promo-brazi-kv-2018-2-1-cover-410.jpg)
Încă 50.000 de brazi în pădurile României, plantați de Bergenbier și prietenii, într-o campanie semnată de Friends \ TBWA \ Bucharest
![[Noii publicitari] Adriana și Theodor au intrat în publicitate pe ușa pe care scria ”Friends\TBWA”. Acolo au rămas](https://media.iqads.ro/2018/08/adriana-theo-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Adriana și Theodor au intrat în publicitate pe ușa pe care scria ”Friends\TBWA”. Acolo au rămas
![Clientul pharma castigat prin frumusetea firescului. Despre lansarea TANTUMGRIP, gestionata creativ de FRIENDS\TBWA\BUCHAREST](https://media.iqads.ro/2018/02/collage21-cover-410.jpg)
Clientul pharma castigat prin frumusetea firescului. Despre lansarea TANTUMGRIP, gestionata creativ de FRIENDS\TBWA\BUCHAREST
![[Pe culmile lui 2017] Alina Buzatu: "Periculos mi se pare faptul ca dedicam timp si atentie discursului din jurul comunicarii, in detrimentul facutului si invatatului"](https://media.iqads.ro/2017/12/alinab-cover-410.jpg)
[Pe culmile lui 2017] Alina Buzatu: "Periculos mi se pare faptul ca dedicam timp si atentie discursului din jurul comunicarii, in detrimentul facutului si invatatului"
![[Strategul si juniorii] Cristina Ungureanu (Geometry Global): E mai dificil sa intri in strategie pentru ca, in multe agentii, strategia este inca reprezentata de omul-departament](https://media.iqads.ro/2017/08/cristina-ungureanu-cover-410.jpg)
[Strategul si juniorii] Cristina Ungureanu (Geometry Global): E mai dificil sa intri in strategie pentru ca, in multe agentii, strategia este inca reprezentata de omul-departament
![[Strategul si juniorii] Alina Buzatu (Friends\TBWA): Strategia presupune lucruri atat de simple, incat ne speriem de ea si simtim nevoia sa compensam prin cuvinte pompoase](https://media.iqads.ro/2017/07/poza-alina-b-cover-410.jpg)
[Strategul si juniorii] Alina Buzatu (Friends\TBWA): Strategia presupune lucruri atat de simple, incat ne speriem de ea si simtim nevoia sa compensam prin cuvinte pompoase
![#cinsteNUhoție – o campanie de 3 zile pentru condiții mai bune în penitenciare realizată de Rusu+Borțun Brand Growers pentru Patru Mâini](https://media.iqads.ro/2017/02/4m-mesteri-cover-410.jpg)
#cinsteNUhoție – o campanie de 3 zile pentru condiții mai bune în penitenciare realizată de Rusu+Borțun Brand Growers pentru Patru Mâini
![[Go Brand, Go Planet] Alina Buzatu (Rusu+Bortun): Noul activism de brand incepe cu o enervare legata de una din marile probleme sociale. Dar e nevoie sa te enerveze tare](https://media.iqads.ro/2017/02/alina-cover-410.jpg)
[Go Brand, Go Planet] Alina Buzatu (Rusu+Bortun): Noul activism de brand incepe cu o enervare legata de una din marile probleme sociale. Dar e nevoie sa te enerveze tare
![Campania prezidențială din SUA, argument pro vot în România. O campanie Europa FM, semnată de Rusu+Borțun Brand Growers](https://media.iqads.ro/2016/11/kv-trump-03-cover-410.jpg)
Campania prezidențială din SUA, argument pro vot în România. O campanie Europa FM, semnată de Rusu+Borțun Brand Growers
![Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari](https://media.iqads.ro/2016/09/effie-logo-900x506-cover-800-cover-410.jpg)
Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari
![[Conferintele FIBRA] Alina Buzatu (Geometry Global): Daca brandurile vor continua sa ofere reward-uri targetului pentru a genera comportamente, nu invers, situatia nu va fi favorabila nici in viitor](https://media.iqads.ro/2016/05/img-0455-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Alina Buzatu (Geometry Global): Daca brandurile vor continua sa ofere reward-uri targetului pentru a genera comportamente, nu invers, situatia nu va fi favorabila nici in viitor
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii
![[Bilant 2015] Alina Buzatu (Geometry Global): Probabil ca in 2016 vom avea mai multe campanii/ emotii/ insight-uri care sa fie realmente sustinute, nu sufocate de tehnologie](https://media.iqads.ro/2015/12/mbr-7811-extended-v1-cover-800-cover-410.jpg)
[Bilant 2015] Alina Buzatu (Geometry Global): Probabil ca in 2016 vom avea mai multe campanii/ emotii/ insight-uri care sa fie realmente sustinute, nu sufocate de tehnologie
![Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri](https://media.iqads.ro/2015/11/12068886-1161363977224868-6838562326883051135-o-cover-410.jpg)
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Alina Buzatu (Geometry Global) si trasaturile barbatului postmodern](https://media.iqads.ro/2015/11/12308017-1184856364875629-1991881075751767863-o-cover-410.jpg)
[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Alina Buzatu (Geometry Global) si trasaturile barbatului postmodern
![Alina Buzatu: In practica, avem retete inca din anii '90; cu alea ne-am pastrat locul de munca, cu alea continuam](https://media.iqads.ro/2015/09/alina-b-iqads-cover-410.jpg)
Alina Buzatu: In practica, avem retete inca din anii '90; cu alea ne-am pastrat locul de munca, cu alea continuam
![Alina Buzatu (Geometry Global) si tinerii din spatele fericirii: Te poti opri intelegand tanarul la nivel de recuzita sau poti sa-l descoperi la nivel de nevoi](https://media.iqads.ro/2015/07/11725079-1169676053059367-980537525-o-cover-410.jpg)
Alina Buzatu (Geometry Global) si tinerii din spatele fericirii: Te poti opri intelegand tanarul la nivel de recuzita sau poti sa-l descoperi la nivel de nevoi
![Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant](https://media.iqads.ro/2015/05/114-cover-410.jpg)
Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
![AN-TAN-TE: "Hai sa-ti povestesc o carte" – Comunicare neconventionala pentru Asociatia Telefonul Copilului](https://media.iqads.ro/2015/05/maria-42x70cm-cover-410.jpg)
AN-TAN-TE: "Hai sa-ti povestesc o carte" – Comunicare neconventionala pentru Asociatia Telefonul Copilului
![Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015](https://media.iqads.ro/2015/05/costin-radu-cover-800-cover-410.jpg)
Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015
![Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau](https://media.iqads.ro/2015/05/spotlight2-cover-410.jpg)
Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau
![[Clisee in publicitate] Alina Buzatu: La noi, la strategie, se lasa cu insight-uri de consumator sufocate de "insight-uri cliseu"](https://media.iqads.ro/2015/01/mbr-7811-extended-v1-cover-410.jpg)
[Clisee in publicitate] Alina Buzatu: La noi, la strategie, se lasa cu insight-uri de consumator sufocate de "insight-uri cliseu"
![Asociatia Telefonul Copilului si Geometry Global Romania lanseaza campania “Nu putem alege intre lacrimi“](https://media.iqads.ro/2015/01/tel-cop-cover-410.jpg)
Asociatia Telefonul Copilului si Geometry Global Romania lanseaza campania “Nu putem alege intre lacrimi“
![[Client local/Multinational] Alina Buzatu: Clientii locali aproba creatia, de multe ori, pe “gut feeling”, chiar daca poate nu e cea mai comoda solutie](https://media.iqads.ro/2014/11/buzatu-cover-800-cover-410.jpg)