Miruna Macsoda (DDB): Daca inainte te preocupai sa arati bine ca sa te distrezi, acum te distrezi preocupandu-te sa arati bine

Miruna Macsoda (DDB): Daca inainte te preocupai sa arati bine ca sa te distrezi, acum te distrezi preocupandu-te sa arati bine

Sigur ati auzit ca varsta biologica nu e tot una cu cea psihologica. Iar cei mai seniori din agentiile noastre sunt dovada vie ca mintea tanara e inca acolo. Asta ne spune si  Miruna Macsoda (Strategic Planner, DDB Romania). Au pasiuni bine conturate, indepartate de publicitate si personalitati active, asa ca pot deveni chiar repere pentru modurile de a se distra ale celor mai mici.

Dar ce vorbim atat, cand timpul trece si tu ai ceva distractie de creat pana pe 27 aprilie. Cum, nu stiai? Pai ai de gand sa lasi ADventura URSUS sa se intample asa de capul ei? Ai citit brief -ul? Afla ca e timpul sa pui de 3 OOH-uri succesive care sa spuna cea mai tare poveste alaturi de prieteni. Da, adica vrem sa aflam cea mai tare poveste pe care o ai sau pe care ti-o imaginezi. Si noi, si toate masinile care vor parcurge autostrada vara asta. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related