Japonia si Anglia si-au luat partea leului publicitar

Un cod de bare regindit din temelii de doi japonezi a rupt gura tirgului la festivalul de pe malul Mediteranei. Aproape 25 de mii de reclame din 81 de tari au intrat in cursa pentru leii gloriosi pusi la bataie in fiecare an de cea mai cu "tam-tam" competitie din breasla creatorilor de reclame. Simbata s-a tras cortina peste cea de-a 53-a editie a Festivalului International de Advertising de la Cannes, eveniment care a adunat peste 10.000 de vizitatori.

Codul care sparge tot
Cei mai grei lei sint Titanium, care se acorda pentru "revolutionarea industriei" si Grand Prix-ul pentru cel mai bun spot tv. 2006 a fost un an bun pentru inovatie, Titanium Lion acordindu-se in aceasta editie unei minuscule agentii din Japonia care a restructurat codul de bare. Design Barcode a fost fondata abia acum doi ani si are doi angajati. "Am dat barelor o imagine nostima si estetica, pastrindu-i in acelasi timp intacta functionalitatea", au declarat cistigatorii proiectului care revolutioneaza anostul domeniu al dungilor de securizare. Mead Vickers BBDO din Londra a fost rasplatita, la rindul ei, cu marele premiu la sectiunea film, pentru spotul Noitulove pentru Guinness. Trei tineri stau intr-un bar si consuma renumita bere, insa de indata ce iau paharele de la gura incep sa se miste in sens invers spre iesirea din bar, iar apoi pe intreaga scara a evolutiei, parcurgind mii si milioane de ani, pina in jurasic. Sloganul spotului este "Good things come to those who wait".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related