ZIZIN si MullenLowe dau cu pace atat cat e nevoie. ZIZIN introduce noua sticla de 1 litru, pentru un echilibru perfect

ZIZIN si MullenLowe dau cu pace atat cat e nevoie. ZIZIN introduce noua sticla de 1 litru, pentru un echilibru perfect

Sunt multe momentele in care echilibrul perfect e greu de gasit si... pace, dar nu si atunci cand ai ZIZIN la indemana.

Astfel, atunci cand 2 litri inseamna prea mult, iar 0,5 l, prea putin, exista noua sticla de apa minerala plata de la ZIZIN - sticla de 1 litru. Iar MullenLowe a stiut exact cum trebuie sa dai cu pace cand celelalte optiuni nu sunt la fel de potrivite: la sala de sport, la birou sau in trafic.

 

"ZIZIN da cu pace inca din 2014. Pentru ca am primit un feedback pozitiv din partea consumatorilor, am decis sa pastram aceeasi directie de comunicare, insa, de aceasta data, cu accent pe echilibrul perfect al noii sticle de 1 litru. Noi stim ca ZIZIN 1 litru, apa minerala plata, cu pH neutru, nu doar ne echilibreaza si ne ajuta sa trecem mai usor peste micile provocari zilnice, ci ne ofera, oricaruia dintre noi, exact cantitatea de care avem nevoie", spune Erhard Lorenz (Director Marketing ZIZIN).

 

Noul spot TV, care da cu pace pe micile ecrane in perioada 21 aprilie – 29 mai, poate fi vizionat aici:

 

"Pentru a-ti pastra echilibrul interior in agitatia cotidiana, trebuie sa ai mereu la indemana o sticla de apa adaptata situatiei. Iar ZIZIN - sticla de 1 litru nu este nici atat de mare incat sa nu o poti avea cu tine in permanenta, si nici atat de mica incat sa te lase fara apa atunci cand ai nevoie de mai mult. Spus intr-un spot de 30 de secunde: este sticla ideala in situatiile in care ne regasim cel mai frecvent fiecare dintre noi (la locul de munca, in trafic, la sala de forta). Iar spus intr-un slogan: nici prea mult, nici prea putin… atat cat e nevoie!", spune Andrei Munteanu (Group Creative Director MullenLowe).

 

"Asa cum sticla ZIZIN de 1 litru se adapteaza perfect fiecarei situatii in care ne aflam pe parcursul unei zile, la nivel de imagine am adaptat personajele traditionale ale campaniilor ZIZIN (animalele si exploratorul) pentru a sugera dezechilibrele ce pot aparea din alegerea sticlei nepotrivite", adauga Victor Oprisan (Group Creative Director MullenLowe).

 

Mixul de promovare este completat in perfecta armonie de: radio, POSM si online.

 

Echipele participante

Echipa ZIZIN care da cu pace in aceasta noua campanie este formata din: Laura Lazar (Chief Executive Officer), Laurentiu Lazar (Board President), Erhard Lorenz (Marketing Director), Georgiana Bogdan (Marketing & PR Specialist) si Mihai Parvulescu (Marketing Specialist).

Impaciuitorii din partea MullenLowe sunt Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), Victor Oprisan (Group Creative Director), Andrei Munteanu (Group Creative Director), Ilinca Nanoveanu (A/V Manager), Alina Balan (Client Service Director) si Andra Panaitescu (Account Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related