Workshop-uri de research, strategie si creatie in prima zi a Premiilor FIBRA

Workshop-uri de research, strategie si creatie in prima zi a Premiilor FIBRA

Marti, 3 mai, mutati-va cu concediul la Hotel Caro ca sa-l faceti si mai productiv. Intre orele 12.00-18.00 au loc conferintele si workshop-urile Evenimentele Premiilor FIBRA, iar in intervalul 19.00-22.30 va asteapta o Seara de Creativitate cu acces liber, cand stam la o bere sau un vin cu oameni din toate taramurile creative locale.

Revenim acum la perioada diurna, parcurs in care va asteapta si 3 workshop-uri din zone diferite ale advertising-ului. Avem cercetarea din spatele creativitatii explicata de oameni de research, avem aplicabilitatea creativitatii in cercetare explicata de un strateg si mai avem importanta implementarii ideilor creative explicata de cine (altcineva decat) un creativ.

Astfel, Daniel Enescu (Chairman of the Board, Millward Brown Romania) si Andra Constantinescu (Account Manager, Millward Brown Romania) vor sustine workshop-ul "Research-ul din spatele creativitatii. Sau cum sa ajungi la Printul Fermecat fara sa saruti 1.000 de broaste", in care vor discuta despre cum cercetarea e un detectiv al creativitatii folosinf mai multe studii de caz legate de spoturi publicitare  celebre, validate mai intai prin research si apoi cu Grand Prix-uri la Cannes Lions.

Simina Leotescu (Strategic Planning Director, DDB Romania) ne vorbeste in cadrul workshop-ului "Cercetarea creativa" despre apropierea de consumatori din perspectiva strategica prin metode neconventionale de cercetare pe care le-ar putea aplica publicitarii din agentii sau, de ce nu, oamenii de la client.

Iar Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis Romania) va vorbi despre "The power of doing" in cadrul unui workshop despre creativitatea care inseamna mai mult decat beculete aprinse, ca nu doar ele il fac pe omul creativ. Mult mai important - si mai complicat - e aducerea ideii efectiv in lume.

 

12.00 - 13.30 Workshop: "Cum sa ajungi la Printul Fermecat fara sa saruti 1.000 de broaste"

 

Daniel Enescu si Andra Constantinescu (Millward Brown Romania):

O buna parte dintre clienti spun ca research-ul le-a dat curajul sa mearga mai departe cu o reclama considerata a fi foarte indrazneata. Peste o treime dintre reclamele care au fost premiate la marile festivaluri au fost testate cu Millward Brown.

Dintre ele, “Gorilla” de la Cadbury, “Noitulove” de la Gusiness, “Sandwich” de la Walkers’ Crisps si “Legendary Journey” de la Heineken au in comun nu doar pe Millward Brown ca partener de research, ci si Grand Prix-uri la Cannes.

Cu o reclama testata in fiecare ora undeva din lume si peste 130.000 de testari la activ, avem multe povesti frumoase de spus. Prin studiile de caz pe care le vom prezenta si dezbate, ne propunem sa aratam cum ajuta cercetarea la intelegerea resorturilor creativitatii, cum o stimuleaza si chiar optimizeaza.

Vom vorbi despre reclame globale care au facut istorie, dar  vom aduce in scena si exemple vii de creativitate locala sustinuta si incurajata de cercetare.

 

14.00-15.30 Workshop: "Cercetarea creativa"

 

Simina Leotescu (DDB Romania):

Malcolm Gladwell "Asking people to explain their feelings is asking them to explain a visceral reaction - something that happens in the subconscious. We cannot understand what goes on back in the dark corners of the brain, much less explain it.”

Exista si cercetare calitativa ce trece dincolo de focus group-uri. Metode neconventionale pe care putem invata a le folosi mai des, metode prin care-ti poti crea si folosi creativitatea in a descoperi, intr-un mod mult mai uman si real, ce simt oamenii.

 

16.00-17.30 Workshop: "The power of doing"

 

Mihnea Gheorghiu (Publicis):

In publicitate, ti se spune inca din fasha ca, daca vrei sa fii luat in seama, trebuie sa ai idei bune. Da, ok, asta e moneda in industria noastra – ideea. Ce nu ti se spune e ca nu e treaba nimanui sa le si faca pentru tine.

Toata lumea poate avea idei misto. E un mix de curiozitate, observatie si prezenta de spirit. Dar creativitatea in 2016 nu e despre “m-am gandit si eu la asta acu’ trei ani”, ci despre ce-ai facut cu ideea ta. Pentru ca nimanui nu-i pasa ca te-ai gandit si tu la asta acu’ trei ani.

 

Despre Premiile FIBRA

Premiile FIBRA reprezinta un demers necesar acestei piete pentru a seta nivelul profesionalismului si pentru a sustine dezvoltarea industriei de comunicare. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related