[ADventura Ursus: Participantii] Andrei Grosu & Teodor Chiripuci: Rolul nostru a fost sa ne demontam, folosind argumente, propriile noastre concepte

[ADventura Ursus: Participantii] Andrei Grosu & Teodor Chiripuci: Rolul nostru a fost sa ne demontam, folosind argumente, propriile noastre concepte

Demolarea nu pare foarte distractiva, dar Andrei Grosu, tanar graphic designer, si Teodor Chiripuci, Junior Copywriter, sunt seriosi chiar si cand e vorba de un brief al aventurii, cum a fost cel URSUS, din cadrul Young FIBRA. Brieful cerea o poveste in 3 billboard-uri despre distractia ca-n filme cu prietenii.

Cu viteza de peste 130 de km/h, cei doi au ajuns la ideea supereroilor si a jocurilor de cuvinte.

 

Andrei: Sunt un tanar graphic designer, student in ultimul an la Facultatea de Arte Decorative si Design, sectia Graphic Design. De peste un an si jumatate, sunt Junior Art la Pygmalion Adv.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related