United comunica pentru cel mai verde ansamblu de birouri dezvoltat de Portland Trust: Oregon Park

United comunica pentru cel mai verde ansamblu de birouri dezvoltat de Portland Trust: Oregon Park

United, agentie full-service de marketing, prezenta de 15 ani pe piata, continua colaborarea cu Portland Trust, unul dintre cei mai importanti dezvoltatori imobiliari din Romania, preluand contul de marketing si PR pentru parcul de birouri Oregon Park.

Parteneriatul cu Portland Trust este unul de durata: United a gestionat anterior si comunicarea proiectului Floreasca Park, distins cu numeroase premii internationale pentru implementarea unor tehnologii inovatoare in materie de sustenabilitate, printre care „Best Office Building of The Year”, la gala Central and Eastern European Quality Awards 2014 (Varsovia) si premiul „Office Development of the Year”, la Europaproperty SEE Real Estate Awards 2014. United este, de altfel, una dintre primele agentii full-service din Romania cu o divizie specializata in marketingul pentru real estate.

In cadrul acestui parteneriat, inceput la finalul anului trecut, United ofera servicii integrate de consultanta strategica, creatie, marketing, PR (relatia cu presa nationala si internationala, management reputational, comunicare corporate si comunicare de criza), planificare media si media buying, precum si event management. United va gestiona o ampla campanie de marketing, care include servicii de optimizare SEO, strategie Google, publicitate in mediul online si offline.

Agentia isi propune sa promoveze Oregon Park in presa de profil nationala si in mediul de business, printr-o pozitionare distincta in sectorul cladirilor de birouri „verzi” din Capitala. Totodata, prin intermediul campaniilor de relatii publice integrate, United continua sa consolideze pozitia de lider al Portland Trust pe segmentul de birouri din Bucuresti.

 

"Viziunea United este sa ramana liderul pietei de marketing pentru real estate, iar pana in 2020 sa creeze cel putin trei brand-uri lider pe fiecare dintre cele patru piete principale (rezidential, centre comerciale, industrial, office). Din acest punct de vedere, proiectul Oregon Park, prin datele sale de produs, prin mixul de comunicare complex pe care il utilizam, dar si prin parteneriatul istoric pe care United il are cu Portland Trust in Romania, are potentialul sa devina un brand de referinta in piata cladirilor de birouri din Romania.

"Avem foarte mare incredere in proiectul Oregon Park si ne simtim onorati sa fim alaturi de una dintre echipele de elita din real-estate-ul romanesc", declara Dan Cirstea (Managing Partner United.Marketing Partner). 


Dan Cirstea (Managing Partner United)

 

Oregon Park, situat in zona de birouri Floreasca - Barbu Vacarescu, va cuprinde trei cladiri si circa 70.000 mp de spatii de birouri. Este al saselea proiect de birouri dezvoltat de Portland Trust in Romania, incepand din 1999, dupa Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park. Oregon Park este certificat BREAAM „Excellent” si va beneficia de tehnologii „verzi” de ultima generatie, asigurand o eficienta energetica peste standardele pietei autohtone. Primele doua cladiri vor fi finalizate in vara lui 2016.

In dezvoltarea strategiei si campaniei de marketing pentru Oregon Park, United utilizeaza o serie de metodologii proprii de branding, conceptualizare, media si relatii publice.

Aceste metodologii, dezvoltate de-a lungul a peste 15 ani de cercetare si aplicare, sunt specifice domeniului imobiliar si au rolul de a maximiza eficacitatea strategiilor de marketing pentru crearea si cresterea notorietatii, imaginii si vanzarilor marcilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related