Experienta festivalului Tomorrowland, in direct, pe platforma becks.ro

Experienta festivalului Tomorrowland, in direct, pe platforma becks.ro

Anul acesta, Beck's a deschis drumul catre experienta festivalului Tomorrowland pentru fanii din Romania: pe 9 dintre ei i-a trimis chiar in mijlocul distractiei din Belgia, iar pe restul i-a tinut in fata monitoarelor, oferindu-le continut transmis live de la festival.    

 

”Neinitiatii Tomorrowland” au demonstrat ca sunt pregatiti pentru experienta

Toata lumea stie ca Tomorrowland este mai mult decat un festival: e o experienta de viata pentru care trebuie sa fii pregatit ca sa poti s-o traiesti la adevarata intensitate.

Asa ca Beck’s si agentia V8 Interactive au dezvoltat un program de training online pentru toti cei neinitiati intr-ale acestui festival, prin care sa-i pregateasca pentru momentul vietii lor si, in acelasi timp, sa-i testeze daca pot face fata distractiei extreme.

Traineri le-au fost Oana Tache si Bogdan Nicolai, doi impatimiti ai muzicii bune care-si doreau si ei foarte mult sa traiasca experienta Tomorrowland pe pielea lor.

Impreuna cu ei, concurentii au trecut prin 5 probe de festival care sa le puna abilitatile la incercare: proba de supravietuire, proba de galagie, proba de prietenie, proba de stil si proba de social media. Dintre cele peste 1200 de raspunsuri la probe, juriul le-a ales pe cele mai creative, amuzante si originale si le-a rasplatit cu cate un pachet V.I.P. la Tomorrowland (transport, acces la festival, cazare si bani de buzunar).

 

“Beck’s este sponsorul oficial Tomorrowland, cel mai mare festival de muzica electronica din Europa, si ne bucuram ca anul acesta am putut sa le oferim fanilor din Romania ocazia sa traiasca aceasta experienta alaturi de berea lor preferata. Iar faptul ca desemnarea castigatorilor s-a facut pe criterii care tin de universul si valorile brandului Beck’s a adaugat plus valoare comunicarii noastre digitale.” Virginia Radu (Junior Brand Manager Beck’s)

 

9 oameni au transmis LIVE vibe-ul de festival pentru mii de tineri din .ro

Castigatorii Beck’s, impreuna cu Oana Tache si Bogdan Nicolai, s-au imbarcat in experienta V.I.P. Tomorrowland si au zburat cu avionul Beck’s catre Belgia, avand o misiune dubla: sa se distreze cum nu s-au mai distrat pana acum si sa transmita, in timp real, povestile de la festival celor care n-au avut ocazia sa ajunga acolo.

Transmisiunile live de la festival, sub forma de articole, fotografii, videoclipuri si Facebook live streaming, au fost vazute, in cele 4 zile, de peste jumatate de milion de tineri din Romania, campania avand un reach total de aproape 8 milioane de unici in cele 2 saptamani de desfasurare. 

 

“Ne-am dorit sa gasim acei oameni care sa se bucure realmente de experienta Tomorrowland, intr-atat de tare incat sa poata produce continut valoros si autentic pentru ceilalti oameni care n-au avut norocul sa ajunga acolo, dar care au inteles ca brandul Beck’s ii conecteaza, direct sau in direct, cu muzica si festivalurile care conteaza pentru ei!” Oana Nastase (Head of Copy, V8 Interactive)

 

 

 

Echipele proiectului

Echipa V8 Interactive:

Andrei Cucoanes – Creative Director
Oana Nastase – Head of Copy
Adrian Stefanescu – Social Media Manager
Corina Angearu – Client Service Director
Iulia Bivolaru – Client Service Executive

 

Echipa Beck’s Romania:

Ecaterina Stefan – Brand Manager Premium Brands
Virginia Radu – Junior Brand Manager Premium Brands
Ioana Albu – Digital Brand Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related