Scoala IAA de Marketing si Comunicare a dat startul inscrierilor de toamna

Scoala IAA de Marketing si Comunicare a dat startul inscrierilor de toamna

Au inceput inscrierile pentru Modulul Fundamentals of Marketing & Communication, Modulul Digital Marketing & Communication si Modulul Strategic Marketing & Communication.

Cele trei module de training intensiv sunt adresate profesionistilor din marketing si comunicare. Abordarea teoretica din cadrul cursurilor se imbina cu practica si cu studiul individual intr-un complex program de pregatire profesionala.

Modulul Digital Marketing & Communication se adreseaza mid managerilor si seniorilor din marketing si comunicare. Modulul pune accentul pe integrarea in mod strategic a digitalului in planurile de marketing si comunicare. Inscrierile se fac pana la data de 16 septembrie 2016. Modulul se va desfasura in perioada 23 septembrie 2016 – 28 ianuarie 2017.

Modulul Fundamentals of Marketing & Communication se adreseaza persoanelor angajate in departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau in curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienta in domeniu. Inscrierile se pot face pana la data de 23 septembrie 2016. Modulul se va desfasura in perioada 30 septembrie 2016 – 18 februarie 2017.

Modulul Strategic Marketing & Communication se adreseaza specialistilor si managerilor care au intre 4 – 7 ani experienta in marketing si comunicare. Modulul va evidentia rolul pe care il are marketingul in strategia de business. Inscrierile se fac pana la data de 30 septembrie 2016. Modulul se va desfasura in perioada 14 octombrie 2016 – 25 februarie 2017.

 

"Scoala pune accentul mai ales pe strategie, nu pe executie. Executiile apar pentru a exemplifica lucruri, dar cursantii nu vor face vreo executie. Scoala este despre cum gandesti, despre cum stii sa ceri, despre cum stii sa evaluezi ce este si ce nu este bun, despre cum stii sa iti evaluezi publicul tinta si sa il intelegi etc. In momentul in care ai o gandire strategica buna, ai sanse foarte mari ca executia pe care o faci plecand de la acea strategie sa fie buna."
Bogdan Nitu (profesor Scoala IAA).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related