[Cu burta pe carte] Lucian Militaru, Tempo: Cred ca ne calificam la locul de munca, in uzina publicitatii

[Cu burta pe carte] Lucian Militaru, Tempo: Cred ca ne calificam la locul de munca, in uzina publicitatii

Orice brief te obliga sa inveti, spune Lucian Militaru, Art Director Tempo. Iar Google si Wikipedia iti sunt cei mai buni prieteni. Evita cartile de publicitate (”mostly sunt cash-grabs oribile”, spune el), dar mentioneaza doua publicatii care i-au schimbat perceptia.

De altfel, desi nu e Mafalda, presupune ca primii publicitari romani au fost autodidacti, pentru ca nu era nimeni care sa ii tina de mana. 

 

Da, cand am trecut dintr-o firma mica, mica, ca o furnica, intr-o fabrica de idei, cu un mecanism bine pus la punct…

Nu eram obsinuit cu proceduri stricte, insa mi-am dat seama repede ca erau fix chestiile alea care-mi lipseau in trecut (sunt putin OCD so structure helps).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related