De 6 ani, Groupama sustine Anim'est, iar noi, cei de la Marks, asteptam cu nerabdare brieful, in fiecare toamna. Misiunea noastra? Sa ne asiguram ca, oricat de departe s-ar aventura, oita Anim'est apare teafara si nevatamata in episodul urmator.
Pentru Groupama, sustinerea filmului, fie el francez, romanesc sau de animatie, e o traditie draga. Iar pentru noi, cinefili si iubitori ai ilustratiei, e mereu o placere sa calatorim alaturi de oita, personajul care intruchipeaza fascinanta lume a animatiei.
Stim cu totii ca in animatie exista intotdeauna un pian ce sta sa cada de la etaj sau o planta carnivora cu un apetit exagerat de mare. Asa ca, anul acesta am analizat cu atentie nevoile reale ale lumii imaginare si am creat cateva pachete de asigurare de care are nevoie un personaj animat in lupta cu neprevazutul. De dragul filmului de animatie, Groupama se transforma in asiguratorul episodului urmator.
De aceea, intre 7 si 16 octombrie, ne-am postat frumos la Cinema Pro si i-am invitat pe toti iubitorii de animatie sa intre intr-o lume in care totul e posibil, chiar inainte sa inceapa proiectiile. Props-uri tematice, noi episoade din aventurile oitei, plasute ilustrate, editii de colectie cu filme de animatie si multa voie buna. Cam asa putem rezuma intalnirea noastra cu participantii la festival.
Tot ce au avut ei de facut pentru a castiga premiile pregatite a fost sa aleaga asigurarea care se potriveste cel mai bine cu tendinta oitei de a intra mereu in bucluc. Fie ca era asigurarea de accident "Usor cu pianul" pentru momentele cand spectacolul trebuie sa continue, asigurarea de calatorie exotica in caz ca te apropii prea mult de o planta carnivora, asigurarea de sanatate "Centrifugare malefica" daca masina de spalat decide sa se razbune pentru toate sosetele murdare sau asigurarea de viata cu extra acoperiri pentru exces de incredere in prietenii arcasi.
Cum ne-am jucat la editiile trecute
In 2015, am demonstrat ca orice obstacole i-ar sta in cale, oita reuseste sa duca la bun sfarsit povestea. Cu putin ajutor din partea celor de la Groupama, bineinteles. In 2014, a fost despre eroi si antieroi. Noi am fost de partea celor buni. Sidekick, cum ar spune englezul. In 2013, am dezvaluit cel mai mare secret al supereroilor: toti au nevoie de asigurare. De unde credeati ca au superputeri? Si daca sapam mai adanc in istorie, descoperim ca in 2012 ne-am ocupat noi de griji: ale festivalului, ale participantilor si ale personajelor. Ca toata lumea sa se bucure de animatie.
..to be continued
Echipele participante:
Client:
Georgiana Miron - Director Marketing si Comunicare
Alina Marin - Manager Comunicare si PR
Adelina Deaconu - Specialist Comunicare Corporate
Victor Rizescu - Coordonator Comunicare Web
Agentie:
Bogdan Moraru - Creative Director
Amalia Toban - Art Director
Daian Man - Jr. Art Director
Sabina Stanciucu - Copywriter
Dan Hagiu - Director DTP
Alexandru Nedeianu - DTP
Ana Maria Munteanu - Client Service Director
Raluca Blana - Account Executive