Unirea comunica pe un nou teritoriu - Facute in casa cu Unirea

Unirea comunica pe un nou teritoriu - Facute in casa cu Unirea

Incepand cu 18 noiembrie 2016, Unirea comunica pe TV doua produse noi din portofoliu - Kit-urile pentru Cozonaci si Turta dulce de casa.

 

Executia face parte dintr-o campanie de comunicare de repozitionare, sub sloganul “Facute in casa cu Unirea”, ce marcheaza largirea gamei de produse cu ingrediente de baza de prajiturit, respectiv kit-uri pentru prajituri de facut acasa. 

Alte executii TV:

 

Noul teritoriu de comunicare a fost construit pornind de la insight-ul ca prajiturile facute in casa sunt incarcate de povesti emotionale. Brandul Unirea, un brand romanesc de traditie, cunoscut pana acum pentru margarina pentru prajituri, ajuta de 50 de ani consumatorii sa pregateasca prajituri de casa. Odata cu lansarea noilor produse, Unirea se adreseaza unui public mai larg si isi propune sa duca mai departe traditia prajiturilor de casa.

 

"Noile Kit-uri pentru Cozonac si Turta Dulce de casa de la Unirea se adreseaza tocmai acelor consumatoare care si-ar dori sa faca cu mana lor dulciuri pentru cei dragi, dar nu au timpul necesar, reteta potrivita, sau nu au siguranta ca le iese prajitura. Unirea aduce in acest context mix-ul potrivit de ingrediente si retete testate pentru gustul prajiturilor de casa cu care am copilarit. Nimic nu aduce mai multa veselie in casa decat mirosul de sarbatoare dat de cozonaci proaspat scosi din cuptor, poale’n brau, melcisori cu scortisoara. Si cat de distractiv e sa decupezi cu cei dragi forme de turta dulce, numai bune de mancat, de facut cadou sau de pus in brad! :)", a declarat Jeanina David (Category Manager in cadrul Orkla Foods Romania).

 

"Credem in brandurile care fac ceea ce spun. In cazul Unirea, am intalnit un brand care deja facuse si face in continuare, iar noi a trebuit doar sa exprimam in cuvinte aceste fapte. Ne dorim ca prajiturile de casa sa faca parte din universul zilnic al consumatorilor, pentru ca sunt incarcate de povesti emotionale. Si nu vorbim doar despre nostalgie, ci despre povesti care nu au varsta. In aceasta campanie am transformat prajiturile facute in casa cu Unirea in mesaje de iubire, de incurajare, de apreciere si astfel vrem sa inspiram oamenii sa continue sau sa inceapa sa pregateasca prajituri de casa.", a declarat Razvan Matasel (Partner&Strategy Director in cadrul Arsenoaiei&Matasel).

 

Echipele particpante:

Arsenoaiei & Matasel
Din echipa de proiect au facut parte: Razvan Matasel – Partner&Strategy Director, Emilian Arsenoaiei – Partener&Creative Director, Raluca Bararu – Art Director, Ioana Proca – Client Service Director.

Unirea
Unirea face parte din portofoliul Orkla Foods Romania. Pe langa margarina pentru prajituri, cunoscuta de 50 de ani, din portofoliul Unirea fac parte, incepand cu 2016, ingrediente de baza pentru prajituri, precum si pachete premix pentru pregatit prajituri rapid si usor.
Din echipa de proiect au facut parte: Andreea Toloaca - Marketing Director, Jeanina David Category Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related