Zaga Brand comunică pentru Dr Gerard 3 noi produse, în campania ”Momente Împreună de Sărbători”

Zaga Brand comunică pentru Dr Gerard 3 noi produse, în campania ”Momente Împreună de Sărbători”

Dr Gerard România lansează trei produse special pentru Crăciun, compania continuând campania ”More together” cu mesajul de Sărbători pe care îl transmit acestea – Crăciunul este un prilej de a petrece mai multe momente împreună alături de cei dragi.

În cadrul conferinței de presă, Dr Gerard România a comunicat tendințele consumului de dulciuri din ultima lună a anului. Astfel, acestea arată că în ultima lună a anului vânzările de dulciuri în România se triplează, acest trend fiind puternic susținut și de lansarea produselor sezoniere.

Date de piață furnizate de Retail Zoom arată că luna decembrie a anului trecut a însemnat în retailul modern autohton vânzări de dulciuri de peste 43 milioane euro și 7,4 milioane kilograme de produse, din care biscuiții au ocupat prima poziție în volum, cu o cotă de 24,3% și a doua poziție ca valoare, cu 16,4%. Napolitanele au reprezentat 7,1% din valoare și 10,3% volum. Cele mai mari creșteri, între 158% și 520% față de luna noiembrie, au fost înregistrate la praline, figurinele de ciocolată și produsele sezoniere.

"În România, cele mai căutate arome pentru sărbătorile de iarnă sunt cele de măr copt, alături de combinația măr și scorțișoară. Aroma de cuișoare și citrice este de asemenea printre favorite", declară Otilia Stanciu (Country Manager Dr Gerard România).

 

În întâmpinarea cererii de pe piața românească, producătorul a lansat în acest sezon trei noi produse pregătite special pentru sărbătorile de iarnă și gândite pentru “Momentele Împreună” petrecute alături de cei dragi în preajma Crăciunului. Acestea sunt: fursecurile crocante cu aromă de portocală și cuișoare (sub formă unor decorațiuni vesele pentru a împodobi “gustos” bradul de Crăciun), rulourile crocante umplute cu glazură delicată de măr copt și turta dulce delicioasă cu mere și scorțișoară.

 

Un român consumă în medie peste 2,1 kg de biscuiți pe an

Tendința scăderii gramajelor biscuiților și prăjiturelelor de la gramajele de tip “family” la cele de tip “on the go” se manifestă atât pe piețele europene cât și în țara noastră. În România, peste 40% dintre consumatori preferă o gustare dulce între mese, napolitanele și biscuiții fiind principalele alegeri.

În categoria gustărilor de peste zi, cel mai popular este biscuitele sandwich ambalat în pachete pentru consum individual (între 30-50 g/ pachet). În ceea ce privește preferința pentru un anume tip de biscuite, dintr-un total de peste 2,1 kg de biscuiți consumați într-un an de fiecare român - în creștere cu peste 70% față de acum 10 ani, dar încă mult sub media est europeană de 3,5 kg/locuitor - în România cei mai apreciați rămân biscuiții simpli și petit beurre (peste 40%) dar și biscuiții sandwich (peste 46%).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Campanii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related