Ardealul promovează Ardealul Vegetal prin campania “Pentru un post cu fainoșag”

Ardealul promovează Ardealul Vegetal prin campania “Pentru un post cu fainoșag”

Ardealul, unul dintre cele mai cumpărate mărci de pate, cunoscut pentru fainoșag, mixul secret de ingrediente, comunică gama de pastă vegetală, un produs de post, printr-o campanie neconvențională în parteneriat cu Kanal D. Campania constă în 4 promo-uri la cele mai apreciate emisiuni Kanal D („Teo Show”, „Bravo, ai stil”, serialele turcești și știrile), tratate cu umorul specfic brandului.

În realizarea campaniei a fost identificat mai întâi canalul media cu cea mai mare afinitate pentru publicul vizat (femei cu vârsta cuprinsă între 35-65 de ani, care țin post). Apoi au fost selectate emisiunile cele mai apreciate de public și, pe formatul fiecăreia, a fost creat un scenariu care să o promoveze împreună cu Ardealul Vegetal, ca gustare de post. Mesajul cheie transmis este că “Ardealul Vegetal dă gust postului”, și la propriu (prin varietatea sortimentelor), și la figurat (prin umorul și relaxarea pe care le propune).

Execuțiile campaniei preiau atmosfera emisiunilor celebre ale Kanal D și prezintă diverse situații pline de umor prin care Ardealul dă gust postului:

“Ne-a plăcut acest brief de la început pentru că fost un brief tehnic, precum o ecuație matematică. Și credem că inclusiv pe aceste briefuri se pot găsi rezolvări creative, dacă ne uitam puțin dincolo de livrabilele clasice, cum ar fi un spot TV. În afară de asta, ne-a bucurat și deschiderea Kanal D către proiecte neconvenționale. ”, a declarat Ioana Proca, Client Service Director în cadrul Arsenoaiei & Mătășel.

“M-a bucurat că o idee bună de campanie atipică a reușit să se concretizeze, iar asta s-a datorat entuziasmului și dedicării echipei extinse incluzand agenția de creație și agentia media, dar și deschiderii Kanal D în derularea acestui parteneriat. “ a declarat Gina Miu, Category Manager.

"Ne-am implicat într-un proiect neconvențional peste care am adăugat "fainoșag" din plin și am adus la lumină patru execuții cu personalitate, care vor "da gust Postului". Și toate au fost posibile pentru că avem un client cu "fainoșag", deschis spre astfel de proiecte", Camelia Balinca - Head of Newcast, Zenith Romania.

“Suntem foarte încântați de această colaborare menită a aduce în prim plan un proiect neconvențional prin care produsul se asociazaă cu emisiunile  Kanal D.” – Stefania Mitrache, Deputy Sales Director KanalD.

 

La realizarea proiectului au participat: 

Echipele Orkla Foods (Gina Miu - Category Manager, Adrian Păsărică – Category Manager, Andreea Toloacă - Marketing Director);

Arsenoaiei & Mătășel (Răzvan Mătășel – Partner&Strategy Director, Emilian Arsenoaiei – Partener&Creative Director, Ioana Proca – Client Service Director);

Zenith România (Cristina Staicu - Client Service, Camelia Balincă - Head of Newcast, Dragoș Cazan - Creative Consultant, Vlad Tudosie - Head of Business Unit);

Echipa Kanal D (Ștefania Mitrache – Deputy Sales Director, Andreea Bălan – Special Project Manager, Andrei Stoian – Creative Director).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related