[Un brand pentru Bucuresti] Claudiu Petria: Buna ziua! Primaria Bucuresti? In legatura cu logo-ul. Unde pot gasi si eu brieful?

[Un brand pentru Bucuresti] Claudiu Petria: Buna ziua! Primaria Bucuresti? In legatura cu logo-ul. Unde pot gasi si eu brieful?

Pentru ca hoinareste cu scop prin oras si lucreaza in publicitate, nu puteam sa nu il intrebam despre identitatea Bucurestiului pe Claudiu Petria, Co-founder si CEO - Chief Explore Officer la Questo si Business developer si Emergency Solver la Girofar

Claudiu locuieste aici din 2004 si, cam ca toti cei care au raspuns la tema asta deja, se gandeste sa se mute. Are o convorbire imaginara cu Primaria Bucuresti si, asa cum se intampla si in realitate, vorbeste singur. 

Pai si facem asa, o sigla ca pentru o shaorma? Si cam cum sa fie? Cu de toate plus ceva catchy-up? Se face! Aici, sau la pachet?

 

Initiativa primariei

Buna ziua! Primaria Bucuresti? In legatura cu logo-ul. Unde pot gasi si eu brieful? Nu, nu lista aia de specificatii tehnice, ci brieful din care sa inteleg care e obiectivul, cui ne adresam, ce informatii avem despre acel segment de oameni, ce valori are acest brand Bucuresti etc.

N-avem? Cum adica n-avem? Pai si facem asa, o sigla ca pentru o shaorma? Si cam cum sa fie? Cu de toate plus ceva catchy-up? Se face! Aici, sau la pachet?

Salut dorinta administratiei de a face un logo, dar in acelasi timp ma deranjeaza ca au aruncat o tema de tip „carul inainte boilor”.

Hai sa ne gandim, mai intai, ce vrem sa facem cu Bucurestiul asta, cui ne adresam, ce vrem sa scoatem in fata, cam care e planul pe x ani. Apoi dam si brief de logo.

 

Identitatea Bucurestiului

Am zis mai sus de shaorma si cred ca poate merge mai departe analogia. Pana la urma, Bucurestiul e un amestec cu de toate. Si de aici putem dezvolta povesti in functie de ce ne-ar placea cel mai mult sa scoatem in fata.

 

Cum ai vinde tu Bucurestiul?

Nu, nu m-am gandit. Desi, pana la urma, o fac de fiecare data cand ma intalnesc cu straini care au diferite experiente neplacute in Bucuresti. Imi e usor sa le vand Bucurestiul care e in Questo, cel care are povesti si experiente locale, autentice.

Daca ar fi sa imi iau tema asta, m-as gandi sa-l vand mai intai bucurestenilor. Daca ei sunt happy cu el, atunci il vor vinde si ei mai departe si asa am ajunge la o armata de sute de mii de agenti de vanzari.

 

Ideea

Cred ca aici trebuie sapat un pic mai mult. Tot la shaorma ma intorc. Cu ce vrem sa fie shaorma asta? Vrem sa ramanem la ideea ca Bucurestiul e o destinatie de city break-uri pentru petreceri de burlaci? Sau vrem sa facem din Bucuresti poarta catre gradina Carpatilor?

 

Targetul

As vinde Bucurestiul intai celor care vor si pot sa il faca frumos, sa il faca de poveste. Apoi, cum ziceam si mai sus, tuturor celor care cauta povestile si experientele pe care Bucurestiul ti le poate oferi.

 

Un slogan

Cred ca ar fi un brief catre un copy.

 

Punctele tari

Sunt niste directii care pot fi puse mai bine in valoare. Povestile, experientele autentice, dar si Bucurestiul ca eventual punct de tranzit catre celelalte zone turistice ale Romaniei.

 

Diferentiere

<insert research and strategic planner here ☺>

 

De cand locuiesti in Bucuresti?

Din 2004.

 

Ce iti place, ce nu iti place

Imi place ca are inca multe locuri si povesti de descoperit.

 

Te-ai gandit sa te muti?

Da, saptamanal. Inca nu m-am decis unde, dar probabil ca anul viitor voi pleca.

 

Bucurestiul tau secret

E secret. Are locuri in care „e liniste de iti auzi gandurile”, cum zicea o colega, are povesti, case in care se intampla lucruri, alte povesti. E Bucurestiul ala de langa noi, pe care nu avem timp sa il descoperim, sa il cunoastem si prin care se intampla sa alergam zi de zi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related