Robert Berza (Fashion Days Group): Cred ca va iesi din mentalul colectiv zicala "suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine"

Robert Berza (Fashion Days Group): Cred ca va iesi din mentalul colectiv zicala "suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine"

Jurnalist, new media & digital si apoi business development, marketing si management. Sau Pro Sport, Pro TV, Voyo, eMag, ZOOT si, acum, General Manager al Fashion Days Group, companie care include si divizia eMAG Fashion. Pe scurt, un Growth evangelist.  La inceput, Robert Berza avea 25 de ani cand Adrian Sarbu i-a spus in 2006: "O sa ai un intreg etaj de oameni".

Eram singur-singurel in fata lui si nu indrazneam sa imi imaginez ca voi lucra alaturi de o echipa mai mare de o mana de oameni, povesteste Robert.

Cum a facut trecerea de la o etapa la alta, cum s-a adaptat si ce a invatat, despre inceputurile in presa si in digital si care sunt cei mai importanti factori care influenteaza piata de fashion ecommerce, mai jos. Un mic preview: adevarata piata in care activeaza e, simplu, cea de fashion (caci retailul devine fluent in tot ce inseamna omnichannel). Iar aceasta inca graviteaza in jurul ideii "mergem la mall la shopping"; dar timpul devine tot mai pretios. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related