Poate cel mai ciudat spot de săptămâna asta

Poate cel mai ciudat spot de săptămâna asta

Adică un video care promovează un brand de ochelari și are în centru realități incredibile cu Kim Jong-un, liderul-unicorn al Coreei de Nord. 

Dear Leader este un brand de ochelari. Dar nu orice fel de ochelari, ci unii care îi ajută pe oameni  să vadă ororilor din Coreea de Nord. De unde și headline-ul: ”Helping North Koreans see better”.

Ideea brandului a apărut după ce Johan Stahl a călătorit de două ori în Coreea de Nord, în 2006, pentru a realiza filmul “The Red Chapel” (premiat la Sundance în 2010).

”A fost ca și cum aș fi călătorit 50 de ani în trecut. A trebuit să ne lăsăm telefoanele la aeroport. Din acel moment, totul a devenit din ce în ce mai bizar.

A trebuit să ne înclinăm de trei ori în fața statuii de 35 de metri a lui Kim Il Sung și să îi jurăm credință.

Oriunde am fi mers, toți știau deja de venirea noastra. Au încercat să ne convingă, prin scenarii jucate, de povestea unei țări perfecte

La grădiniță, copii de trei ani cântau: ”Kim Jung un, vom muri pentru tine”.

De când am vizitat țara, am vrut să găsesc o modalitate de a-i ajuta pe locuitorii ei”, povestește Stahl.

A găsit-o prin brandul DEAR LEADER, care susține grupurile de activiști și încearcă să atragă atenția asupra regimului din Coreea de Nord.

"Toate revoluțiile încep cu iluminare și cheia schimbării este informația. Dear Leader crede că umorul și cunoașterea lumii înconjurătoare poate fi o armă bună în a ajuta oamenii să lupte pentru drepturile lor”, arată reprezentanții organizației. 

De altfel, Kim Jong-un a interzis anul trecut sarcasmul în Coreea de Nord. Așa că shortul de mai jos, realizat de Johan Stahl, are ceva de spus în privința asta:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related