UNIQA Health Point - Un eveniment experiential cu activari in premiera pe piata romaneasca, marca Perceptum

UNIQA Health Point - Un eveniment experiential cu activari in premiera pe piata romaneasca, marca Perceptum

440 de cai putere au poposit, intre 31 martie si 2 aprilie, in Parcul Izvor, avand la bord un laborator modern de evaluare a conditiei fizice. In jurul acestui vehicul impresionant, prezent mai intai la Bucuresti si o saptamana mai tarziu la Timisoara, UNIQA Asigurari avea nevoie de un concept de eveniment care sa genereze awareness pentru companie si valorile promovate.

Perceptum a propus o campanie de marketing integrat 360, care a inclus concept, dezvoltare, productie, implementare , branding & organizare, totul sub headline-ul sugestiv “UNIQA Health Point – Partener pentru sanatate”.

Au fost, in total, 5 zile de activari dinamice, interactive, in premiera pentru Romania: parapanta virtuala cu un parcurs care a integrat mesaje cheie UNIQA si peretele de catarare interactiv cu senzor kinect. In plus, participantii si-au putut realiza, gratuit, evaluari ale formei fizice, au primit sfaturi de la nutritionisti si au luat parte la sesiunile de fitness World Class, oferite in aer liber.

Cinci zile de marketing cross-channel, offline, dar si online: campanie de teasing prin email marketing si pe Social Media, campanie PR cu acoperirea evenimentului in prime-time la TV, campanie de blogger outreach, cu prezenta unora dintre cei mai cunoscuti bloggeri din Romania, sesiuni de Fb live si clipuri video call-to-action cu influenceri din sfera sportului si nutritiei. Astfel, in mediul online, au avut loc peste 150.000 interactiuni cu mesajele-cheie ale campaniei in primele trei zile ale evenimentului, iar in offline activarile s-au bucurat de prezenta a peste 6.500 de participanti.

"Conceptul UNIQA Health Point  a adus acel plus de interactivitate, dinamism si originalitate de care aveam nevoie pentru acest eveniment. Ne-au convins atat tehnologia de gaming adusa in premiera, cat si latura puternic experientiala a activarilor, dar si abordarea cross-channel, prin viralizarea mesajelor de campanie catre comunitatile create in jurul  unor bloggeri de top din Romania. A fost un eveniment de marketing complex, care a reusit sa reflecte cu adevarat obiectivul nostru de pozitionare pe piata asigurarilor de sanatate: UNIQA nu este doar o companie care ofera produse de asigurare, ci este Partener pentru Sanatate", este de parere Nadia Pietreanu (Director Marketing si Dezvoltare Strategica Vanzari UNIQA Asigurari).

 

 

"Laboratorul mobil UNIQA venea pentru prima data in Romania, iar noi am construit in jurul acestui vehicul de ultima generatie o poveste de marketing experiential 100% antrenanta, memorabila, originala. Din nou, Perceptum a indraznit. Si, din nou, indrazneala a adus diferentiere, notorietate si rezultate. De cativa ani, Perceptum aduce in tara si dezvolta tehnologii de marketing experiential hi-tech unice, exclusive. Am adaugat plus valoare si de data aceasta evenimentului, prin integrarea unor activari in premiera pe piata romaneasca. A fost campanie complexa, cu o componenta educationala puternica si perfect adaptata publicului tinta: participanti la cursa UNIQA Asigurari Bucharest 10k & Family Run, insotitorii lor, prospecti si leaduri UNIQA", spune Raluca Ghilea (Director Executiv Perceptum).

 

Prin circuitul atractiv si provocator de experiente la care cei prezenti au luat parte si, nu in ultimul rand, prin componenta puternica de viralizare a mesajelor cheie transmise, campania UNIQA Health Point a dus la cresterea awareness-ului, a generat noi leaduri, a crescut organic pagina UNIQA Asigurari pe retelele sociale si a consolidat imaginea UNIQA de promotor al sanatatii si preventiei.

Echipa de campanie: Raluca Ghilea – Head of Strategy, Corina Musat – Account Manager, Luana Muresan – Concept & Copywriting, Nadia Pietreanu, Marketing and Sales Development Strategy Director (UNIQA Asigurari), Veronica Badoi, Specialist Marketing (UNIQA Asigurari).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related