Ștefan Chirițescu își extinde atribuțiile la nivel de grup, preluând funcția de director de strategie al Centrade Group

Ștefan Chirițescu își extinde atribuțiile la nivel de grup, preluând funcția de director de strategie al Centrade Group

La mai puțin de doi ani după ce a devenit directorul de strategie al Kubis Interactive, Ștefan Chirițescu își extinde rolul și la nivelul Cheil Centrade South-East Europe, susținând în acest fel 11 piețe în Europa de Sud-Est și clienți în Europa și Statele Unite.

Promovarea lui Ștefan Chirițescu vine în contextul reorganizării departamentului de strategie la nivel de grup, pentru a alinia întreaga echipă regională la noua direcție - comunicarea creativă bazată pe analiza de date și la noile servicii de Marketing Digital, Data-Driven Retail Marketing și Omnichannel Consumer Journey.

Fiind considerat unul dintre cei mai buni strategi din industria românească de publicitate, Ștefan va avea un rol major în transpunerea viziunii grupului în realitate.

"Poziționarea noastră este despre idei care au impact asupra business-ului printr-o înțelegere profundă a comportamentului consumatorilor (on-line & off-line). Singura punte dintre big-data și o poveste de impact este consumatorul, iar rolul lui Ștefan este să unească cele două lumi prin insight-uri relevante brandurilor, comunităților, contextului", subliniază Radu Florescu (CEO Cheil | Centrade South-East Europe).
"Datele reprezintă cheia, iar analiza lor coerentă și completă stă la baza fiecărei campanii de succes".

 

Ștefan Chirițescu și-a început cariera în publicitate la Vitrina Felix Media în 2001, în Cluj. După zece ani petrecuți în grupul BBDO în diferite roluri, de la Head of Strategy la Head of Innovation, și-a adăugat experiențele Ogilvy şi Cohn & Jansen JWT. În 2017, Ștefan s-a alăturat agenției Kubis în poziţia de Head of Strategy, rol pe care îl va păstra şi în noua structură a grupului.

"Asumarea unui rol regional reprezintă un moment important, în condițiile în care fiecare piaţă şi fiecare client se află în stadii diferite de maturitate digitală. Aduc cu mine experiența unei agenții puternice de digital, la care se adaugă avantajul competitiv al DIA (Digital Intelligence and Analytics), primul centru de analiză de date şi business intelligence operat de Cheil | Centrade România", spune Ștefan.

 

Cheil | Centrade și Kubis Interactive fac parte din holdingul internaţional Centrade USA – cu operaţiuni în Bucureşti, Houston şi Zagreb, alături de Chainsaw Europe, Cable Direct, Zenith şi Epidemic Worldwide.

Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare din România și hub regional pentru Sud-Estul Europei, coordonând în total 11 piețe. Are sediul central în București și birouri locale în Belgrad, Zagreb și Budapesta. Misiunea sa este să construiască business-ul și reputația clienților prin idei de comunicare puternice și inspirate, ce aduc valoare clienților, comunității și angajaților.

Pe deplin integrată în rețeaua Cheil Worldwide - „The Network Built for Now”, Cheil | Centrade se aliniază la angajamentul global de a se transforma într-o companie ce oferă soluții integrate digitale și creative bazate pe date.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related