Chiar nu e ce pare a fi

Chiar nu e ce pare a fi

Ziceam că e ușor să te iei de spoturile la parfum sau, în general, la produse de lux. Și, poate nici măcar nu ar mai trebui încercat. E ca și cum ai face mișto de ministrul Educației. (Se ocupă singur de treaba asta). Dar, uite, ne retragem cuvintele. Această parodie chiar trebuia și merita făcută.

Amber Rose apare într-un spot care pare să facă reclamă la ceva scump. Ceea ce este, oarecum, adevărat. Dar nu ar trebui să fie. E vorba despre menstruație. 

Period Equity este o organizație din Statele Unite care arată că taxele pe tampoane și absorbante fac din menstruația femeilor un lux. Pentru a atrage atenția asupra acestei situații, J Walter Thompson și Amber Rose au realizat spotul de mai jos:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related