[YouTube Romania Ads Leaderboard] OLX si #bebebine, pe primul loc in topul celor mai populare reclame vizionate in al treilea trimestru din 2017

[YouTube Romania Ads Leaderboard] OLX si #bebebine, pe primul loc in topul celor mai populare reclame vizionate in al treilea trimestru din 2017

Topul celor mai populare 5 ad-uri vizionate pe YouTube de catre publicul romanesc in perioada 1 iulie - 30 septembrie 2017 este populat numai de branduri romanesti. OLX si "Indemnizatia de #bebebine" ajunge pe primul loc, cu peste 5 milioane de views acumulate de la lansarea din 15 septembrie.  Pe locul doi se afla Penny Romania, cu spotul "Vara de Romania", urmat de Lidl Romania cu un proiect desfasurat in colaborare cu Politia Romana. In continuarea topului urmeaza Vodafone Romania - "Vodafone Pass e aici" si, respectiv, Mirinda Romania -"Bea si tu Mirinda Ananas".

YouTube Ads Leaderboard este o lista a celor mai populare reclame video care ruleaza pe YouTube. 

Clasamentul este generat pe baza vizualizarilor realizate de utilizatorii de YouTube din Romania, urmarind mai multi indicatori relevanti, precum numarul vizualizarilor din Romania, rata de vizualizare (timpul mediu vizualizat dintr-o reclama) si raportul dintre vizualizarile organice si cele platite.

YouTube Romania Ads Leaderboard este un top trimestrial, publicat de IQads.

 

1. [OLX Romania] OLX.ro - Indemnizatia de #bebebine

 

2. [Penny Romania] Vara de Romania

 

3. [LidlRomania]  Verde la Educatie pentru Circulatie - Sambata, 30 septembrie, ora 11.00

 

4. [Vodafone Romania]  Vodafone Pass e aici

 

5. [Mirinda Romania] Bea si tu Mirinda Ananas, prima bautura nascuta pe net!

 

"O noua vedeta s-a nascut pe YouTube in al treilea trimestru din 2017: #bebebine de la OLX. Carismatic si talentat, #bebebine canta hip-hop pentru toate mamele si le invita pe OLX sa castige o "indemnizatie" de 10.000 de lei. #bebebine a devenit noul copil teribil al advertisingului romanesc: lumea discuta intens despre el, iar majoritatea sunt deja fani.  Saatchi & Saatchi + The Geeks au creat un concept si un video care a ajuns la aproape 5 milioane de vizualizari foarte rapid. Tot mai mult trafic a venit, dupa prima saptamana de rulare, din pagina de start a YouTube, video-uri sugerate si cautare. #bebebine canta in romana, insa merita urmarit chiar si fara sa intelegi versurile.

Pe locul secund este Penny cu un video din noua serie „de Romania". Spotul este „vara de Romania" si il are ca protagonist pe Cabral, care prezinta show-ul „Ce spun romanii". Acesta din urma este la randul lui parte din campanie, Penny fiind sponsorul lui.

Urmatorul loc vine tot din retail: Lidl. Insa continutul video-ului nu este despre produse sau retail. Este cel de al treilea an in care Lidl si Politia Romana sau asociat intr-o campanie de educatie a copiilor despre trafic. Clipul animat invita copiii in parcarile Lidl pentru a asista la lectii de educatie rutiera.

De ce muzica este importanta in publicitate? Studiile arata ca oamenii recunosc reclamele mai usor daca le place muzica din ele. Spotul „Vodafone Pass e aici" de la Vodafone pare a fi fost creat special pentru YouTube: are o piesa foarte puternica si cadre perfecte. Spotul de pe locul 4 din topul YouTube Ads Leaderboard arata ca oamenii din online formeaza o comunitate activa, care reactioneaza la publicitate si cauta informatii pe YouTube: video-ul are numeroase comentarii si multe vizualizari venite de la utilizatori care voiau sa stie numele piesei de pe coloana sonora - Imagine Dragons, "Believer".

Topul 5 este incheiat de spotul pentru Mirinda Ananas, o bautura nascuta online din infruntarea a doi vloggeri gemeni: Vlad si Cristi Munteanu, a spus Aneta Plesa (Online Branding Consultant, Google).



Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related