Micro-influencing a la Efervescent. Mara Stoenescu: "Ce facem noi e sa gasim oameni care isi influenteaza comunitatea in mod real"

Micro-influencing a la Efervescent. Mara Stoenescu: "Ce facem noi e sa gasim oameni care isi influenteaza comunitatea in mod real"

Odata cu ascensiunea influencerului in publicitate, se intrevad mult mai bine si laturile mai putin minunate ale practicilor de "branded influencing": repetitivitatea, standardizarea mesajelor, lipsa credibilitatii. Uneori, iti permiti sa treci cu vederea toate astea, alteori esti exclus cu totul din schema. In special daca esti un business mic sau mijlociu. Acestora, dar si brandurilor mari care cauta incredere si engagement real, chiar daca la scara mai mica, li se adreseaza Efervescent, pregatit cu o lista de 2.400 de micro-influenceri de nisa, multi dintre ei cunostinte ale celor 4 fondatoare, din diverse colaborari, cercuri de prieteni si alte contexte profesionale sau sociale. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related