Vinerea cu 13 trofee pentru echipa MullenLowe la Premiile FIBRA 2017

Vinerea cu 13 trofee pentru echipa MullenLowe la Premiile FIBRA 2017

Opt campanii înscrise, 21 de nominalizări și 13 trofee, dintre care 1 Grand Prix – acesta este bilanțul MullenLowe la Premiile FIBRA 2017. Astfel, la cea de-a doua ediție a festivalului de creativitate, agenția a obținut 1 Grand FIBRA, 2 Gold, 3 Silver și 7 Bronze pentru campaniile realizate alături de Lidl, ZIZIN, VEKA, Electric Castle și Vanilla Skype by BRD, acumulând astfel al doilea punctaj general al competiției.

 

„Faptul că am urcat de 13 ori pe scena FIBRA este o confirmare a echipei Mullen, care pune 100% muncă, pasiune, nebunie și #octopuspride în tot ce face. Ne bucurăm foarte tare pentru toate aceste premii ce încununează efortul din spatele fiecărei campanii şi validează produsul creativ de calitate al agenţiei, pe care ne propunem să-l livrăm tuturor clienţilor noştri”, spune Gabriela Alexandrescu, Client Service Director, MullenLowe.

 

Campania Electric Castle Unofficial Partners i-a adus agenției cele mai importante trofee, obținând un Grand FIBRA și un Gold la categoria Promo & Activation – Brand promotion, încă un Gold la PR – Sponsorship, Partnership & Endorsements, un Silver la PR – Experential / Stunts și încă un Silver la Promo & Activation – Brand activation. Pentru campania Vanilla Skype – The Audience Casting, MullenLowe a câștigat un Silver la Promo & Activation – Brand promotion și 3 trofee Bronze la categoriile Media – Creative Use of Media, PR – Sponsorship, Partnership & Endorsements și PR – Experential / Stunts. Campaniile, realizate împreună cu agenţia Golin, au fost recunoscute anul acesta şi printr-un Grand Prix la festivalul Golden Hammer de la Riga. 

Campania Lidl’s Electric Kingdom a fost premiată cu doua trofee Bronze la categoriile Promo & Activation – Shopper experience și Events – Corporate entertainment. De asemenea, Mullen a câștigat un Silver la categoria Digital – Social Media pentru campania Ziua Nesfârșită a lui Giraf, dezvoltată alături de ZIZIN, precum și un Bronze, la categoria Direct marketing – Use of traditional media, pentru Calendarul de 50 de ani, realizat alături de VEKA.

Festivalul anual Premiile FIBRA, organizat de IQads și susținut de IAA, UAPR, ADC*RO și IAB România, își propune să recunoască și să încurajeze valoarea creativității locale. La fel ca la prima ediție, jurizarea a fost realizată de un comitet format din 8 specialiști internaționali.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related