[Milka de Craciun] Ioana Tulbureanu (Mondelez): Ne dorim sa se inscrie cat mai multi consumatori in concurs, iar tandretea sa le fie sursa de inspiratie

[Milka de Craciun] Ioana Tulbureanu (Mondelez): Ne dorim sa se inscrie cat mai multi consumatori in concurs, iar tandretea sa le fie sursa de inspiratie

Ioana Tulbureanu, Marketing Specialist Chocolate SCE Mondelez, recomanda, chiar si in perioada sarbatorilor de iarna, un regim moderat de consum de ciocolata. Dar nu semnaleaza nicio limita in ceea ce priveste inscrierile in competitia de design Milka -  “Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta”.  Daca ati ajuns abia acum pe aici, va spunem pe scurt care-i treaba: Milka a impachetat si ea, impreuna cu IQads, o competitie de design pe care o daruieste atat cunoscatorilor, cat si amatorilor, cu tot cu brief.  Obiectul competitiei? Designul ambalajului de cadouri folosit de brand in campania de Craciun.

Ce e super important de tinut minte: designurile inscrise trebuie musai sa contina elemente specifice sarbatorilor de iarna - de la braduti si fulgi de zapada, pana la omuleti "incaciuliti" ca Mosul - si doar cele doua culori Milka - alb si lila. Toate detaliile tehnice sunt explicate pe TheCreatorIn continuare, Ioana descrie in detaliu viziunea si personalitatea brandului; deci lucruri care sigur iti vor da un boost de inspiratie. Asa ca "șo pe cai", inscrierile sunt deschise pana pe 26 noiembrie.

 

Competitia de design pentru ambalajele cadourilor Milka: ideea

Brandul considera ca tandretea se afla in interiorul fiecarei ciocolate Milka, pe care adori sa o savurezi, precum si in interiorul fiecarei persoane. Pentru ca sarbatorile de iarna se aproprie, Milka isi doreste sa impacheteze fiecare zi din luna decembrie in tandrete.

Pentru a ajunge in casele consumatorilor si a-i ajuta sa-si exprime tandretea fata de cei dragi, ne-am gandit ca putem aduce interpretarea noastra unor elemente binecunoscute precum o hartie de impachetat cu un design deosebit creat de acestia.

Astfel, Milka lanseaza competitia "Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta" care isi propune sa ne reaminteasca de spiritul adevarat al Craciunului si sa ne inspire la gesturi tandre si cat mai multe clipe de bucurie alaturi de familie si prieteni.

Ce poate fi mai frumos decat sa poti oferi dovezi de tandrete celor dragi? Milka ne ajuta sa scoatem la lumina acea parte dulce din noi si sa aducem mai multa tandrete in viata noastra si a celor apropiati.

 

Abordarea locala a campaniei 

Pentru ca spiritul Craciunului incepe sa ne invaluie inca din primele zile ale lunii decembrie, ne-am gandit ca este o oportunitate de a le oferi oamenilor o luna intreaga plina de magia sarbatorilor.

In privinta campaniei, aceasta va fi integrata si se va desfasura atat in mediul online cat si cel offline, unde vom avea executii speciale in punctele de vanzare. Urmariti-ne pe pagina de Facebook oficiala cat si pe website-ul campaniei pentru a fi la curent cu cea mai tandra campanie de Craciun.

 

Personalitatea brandului Milka

Milka te face sa te simti bine, mangaiat si relaxat datorita naturaletei sale percepute si a nevinovatiei personalitatii brandului.

Pentru Milka, tandretea este esenta a tot ceea ce facem. Ciocolata noastra este facuta cu cel mai bun lapte din Alpi, pentru a ne asigura ca este cea mai fina ciocolata care ii poate ajuta pe consumatori sa isi manifeste latura mai emotionala.

De aceea dorim sa ne impartasim expertiza in a scoate la lumina latura tandra si emotionala a vietii. Ne dorim ca oamenii sa ignore stresul si presiunile vietii de zi cu zi, sa isi activeze emotiile si sa isi imbunatateasca viata prin impartasirea mai multor momente de tandrete cu prietenii si familia.

 

Rezolvarea briefului: varianta clientului

Prima data ne-am gandi cum am putea ajunge in casele romanilor in momentele pline de emotie, cand daruiesti gesturi de tandrete prin cadourile pe care le oferi celor dragi, iar pentru asta, ne-am gandit la elementele ce vor fi folosite: oare sa fie elemente noi, originale, care se potrivesc sarbatorilor, sau putem aduce interpretarea noastra unor elemente binecunoscute?

 

Catre participanti

Cred ca participantii se vor lasa cuprinsi de magia sarbatorilor ce vor urma si vor gasi inspiratia in trairile lor, folosind elemente din intreaga perioada de pregatiri pentru cele mai tandre momente alaturi de cei dragi.

Stim ca romanii sunt talentati, iar sfatul nostru este sa traiasca emotia sarbatorilor si sa isi dezvaluie latura tandra prin intermediul unui design, pentru hartia de ambalat cadouri, deosebit.

Ne dorim sa se inscrie cat mai multi consumatori in concurs, iar tandretea sa le fie sursa de inspiratie.

 

Decembrie, luna Craciunului

Craciunul este cea mai asteptata sarbatoare si cu cea mai mare incarcatura emotionala, cand bucuria si nerabdarea sunt amplificate de ritualurile la care participam (de-a lungul intregului sezon de iarna): targurile de Craciun, impodobirea bradului, decorarea casei cu luminite si elemente tematice, alegerea si pregatirea cadourilor, timpul plin de tandrete petrecut alaturi de cei dragi - toate acestea fiind doar cateva din momentele magice ale acestei perioade.

 

Consumul de ciocolata in perioada sarbatorilor

De sarbatori suntem foarte nerabdatori sa incercam produsele Milka de sezon pentru ca sunt foarte gustoase si au un design foarte jucaus. Iar consumul de ciocolata trebuie sa fie unul moderat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related