[Milka de Craciun] Ioana Tulbureanu (Mondelez): Designurile castigatoare vor fi prezente in toate activarile Milka din luna decembrie

[Milka de Craciun] Ioana Tulbureanu (Mondelez): Designurile castigatoare vor fi prezente in toate activarile Milka din luna decembrie

E o poveste care se intinde de vreo 116 ani, pornita in Elvetia, odata cu inregistrarea oficiala a numelui: Milka. In 2002, brandul ajunge si in Romania. Iar cu ocazia Craciunului lui 2017, ne-am alaturat si noi universului Milka prin competitia de design Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta”. Duminica, 26 noiembrie, am inchis sesiunea de inscrieri, cu peste 300 de lucrari primite in doar 19 zile.

Acum e rost de treaba pentru public, care mai are ragaz pana pe 3 decembrie sa voteze propunerile preferate de ambalaj de cadouri. Si sa stiti ca a fost treaba serioasa: in kitul de participare exista o selectie de iconuri deja create, dar majoritatea participantilor au ales sa le deseneze pe ale lor - asa ca super felicitari din partea noastra pentru ei. Premiile pentru cei 3 castigatori sunt in valoare de 2.000 de euro si suntem siguri ca se vor transforma numaidecat in super cadouri de Craciun. Si sa nu uitam: lucrarile castigatoare vor face parte din activarile Milka din decembrie.

Cu alte cuvinte, daca va indragostiti de vreun design, pe langa vot, ati putea sa-l si treceti pe lista pentru Mosul. Dar pana dati iama in lucrari, luati la citit ce am discutat cu Ioana Tulbureanu, Marketing Specialist Chocolate SCE Mondelez si parte din juriul competitiei:

 

De la "Dare to be tender" la "Tenderness is inside"

De peste 100 de ani, Milka a insemnat tot ce este mai bun in traditia Alpilor, unde aerul este mai pur, iarba este bogata, apa este mai curata si vacutele fericite dau cel mai fin, mai bogat si mai sanatos lapte. Din acest lapte si o extra-portie de pasiune, ia nastere Milka. Gustul copilariei, al inocentei, bucuriei si puritatii stau in patratele de ciocolata cu lapte din Alpi.

Pentru Milka, tandretea este esenta a tot ceea ce facem. Prin intermediul platformei de comunicare "Dare to be tender” ne-am dorit ca oamenii sa ignore stresul si presiunile vietii de zi cu zi, sa isi activeze emotiile si sa impartaseasca mai multe momente de tandrete cu prietenii si familia. Dar, in viata fiecarui brand vine momentul in care acesta trebuie sa se intoarca la origine.

Prin urmare, in 2016 am luat decizia de a ne intoarce la origine si de a aduce aminte faptul ca tandretea vine din interiorul fiecaruia dintre noi, dar si din interiorul fiecarei ciocolate Milka, care ti se topeste in gura. Credem ca tandretea se afla in interiorul fiecaruia dintre noi, si, de aceea, Milka isi doreste sa inspire consumatorii sa-si exteriorizeze tandretea ce alimenteaza relatiile care conteaza cel mai mult.

 


Platforma sezoniera de comunicare - “Impacheteaza fiecare zi in tandrete, Craciunul acesta”

Craciunul este perioada cea mai asteptata din an datorita tuturor lucrurilor specifice: colinde, mirosul cozonacilor, mirosul de brad, adunarea familiei si impartirea cadourilor.

Craciunul nu inseamna doar seara de ajun si data de 25 decembrie, noi credem ca fiecare zi a lunii decembrie, in care se intampla cate ceva, anticipeaza venirea Craciunului: lista cadourilor, luminitele de Craciun din oras, cumparaturile, planurile de vacanta etc. Din acest motiv, ne dorim sa impachetam fiecare zi in tandrete, prin mici gesturi tandre care sa aduca mai aproape bucuria si magia sarbatorilor de iarna.

 

Obiectivele si componentele campaniei

In primul rand ne dorim sa ne apropiem mai mult de consumatori, sa simtim impreuna cu ei magia sarbatorilor de iarna in fiecare zi a lunii decembrie. Vrem sa simta faptul ca tandretea Milka este un element de nelipsit Craciunului.

Vom fi prezenti pe toate canalele de comunicare: TV, online, offline, in-store si outdoor. Pregatim o multime de surprize, de la platforma online pana la evenimente in aer liber – insa, veti afla despre toate la timpul lor.

 

Implicarea publicului in actiunile brandului: beneficii

Dupa cum spuneam mai devreme, obiectivul nostru principal este apropierea de consumatori – si cum putem face acest lucru cel mai bine daca nu prin implicarea lui directa in campania noastra? Prin implicarea activa a publicului nostru aflam ce isi doreste. Acest lucru ne ajuta foarte mult in pregatirea urmatoarelor campanii, si, de aceea, este foarte important pentru noi sa oferim consumatorilor ceea ce isi doresc.

 

Rezultatele altor campanii UGC

In fiecare campanie pe care o avem implicam consumatorii cu ajutorul concursurilor, jocurilor, aplicatiilor interactive etc. O campanie asemanatoare, unde am avut rezultate care ne-au surprins intr-un mod foarte placut, a fost Milka Collage. Participantii erau provocati sa construiasca propriile lor colaje cu ajutorul ingredientelor din tableta noastra Milka Collage si in doar 2 zile, un participant a inscris aproape 600 de lucrari!

Considerand ca aceasta implicare atat de activa merita felicitata, i-am oferit o expozitie personala sub forma unei galerii virtuale cu cele 574 de colaje inscrise. Consumatorii au apreciat mult campania, la finalul acesteia avand peste 23.600 de lucrari inscrise in concurs.

 

 

Implementarea designurilor castigatoare: unde, cand, cum

Anul acesta vom pregati multe activari tandre pentru consumatori – de la activari in-store, pana la evenimente in aer liber. Designurile castigatoare vor fi prezente in toate activarile Milka din luna decembrie – spre exemplu, vor fi prezente in cadrul activarii din mall in care impachetam cadouri in mod gratuit. Puteti sa ne urmariti pagina pe Facebook pentru a afla toate surprizele pe care vi le-am pregatit.

 

Reactiile consumatorilor: asteptari

Ne asteptam sa fie receptivi si tandri, sa se implice in campanie si sa se bucure de toate activarile pe care le-am pregatit pentru ei. Din experienta anilor trecuti, Milka este un brand apreciat de consumatori si acestia se implica cu drag in tot ce le pregatim.

Tandretea este numitorul comun pentru ciocolata Milka si sarbatoarea Craciunului. Spiritul Craciunului inseamna sa fim mai buni, mai darnici, mai tandri cu cei din jurul nostru. Atat Craciunul, cat si Milka, isi doresc sa ajute oamenii sa fie mai tandri cu persoanele dragi din jurul lor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related