19 zile si peste 300 de designuri pentru Milka de Craciun. Start vot pana pe 3 decembrie

19 zile si peste 300 de designuri pentru Milka de Craciun. Start vot pana pe 3 decembrie

Trebuie sa ii laudam pe toti participantii competitiei de design Milka - “Impachetează fiecare zi în tandrețe, Crăciunul acesta”: brieful a fost rezolvat de peste 300 de ori pe o perioada de numai 19 zile. Asta inseamna peste 300 de propuneri pentru designul hartiei de ambalat Milka pentru cadourile de Craciun. Cu alte cuvinte, imaginati-va ca o armata de elemente „craciunistice” - desenate si perfectionate de mana, cu creionul pe hartie, de catre unii participanti - au aterizat pe platforma TheCreator, aranjate pe-un fundal alb-lila. Nu mai stim cand ne-am intalnit cu o asemenea mobilizare creativa, asa ca transmitem tuturor sincere felicitari.

Noua nu ne ramane acum decat sa va invitam la vot; si, cu ocazia asta, reluam mai pe larg si brieful: cu ocazia sarbatorilor de iarna, Milka a lansat catre toti graphic designerii romani provocarea de a crea designul ambalajului pentru cadourile Milka de sezon. Bineinteles, nu orice design, ci acela care transmite cel mai bine tandretea zilelor de iarna si a micilor gesturi premergatoare sarbatorii Craciunului, cand ciocolata este unul dintre cele mai populare atentii. 

Cu alte cuvinte, un brief destul de light pentru orice ghirlanda de luminite de Craciun. Singurele limitari au fost de natura tehnica: folosirea exclusiva a celor doua culori specifice brandului - alb si lila - si crearea unui pattern format in patratele de 5x5 cm. Pentru ca, da, brieful a fost gandit in asa fel incat cele mai bune 3 rezolvari sa ajunga la print si apoi in magazine.

Asa ca ce ai tu de facut de acum si pana pe 3 decembrieSa votezi lucrarile care-ti plac cel mai mult, pline de tandretea sarbatorilor de iarna. Apoi, juriul profesionist - format din Lavinia Ghinescu (Brand Manager Pralines Countlines & Seasonals South-Central Europe, Mondelez International), Alexandra Busuioc (Brand Manager Tablets South-Central Europe, Mondelez International) si Ioana Tulbureanu (Assistant Brand Manager Pralines Countlines & Seasonals South-Central Europe, Mondelez International) si Martin Seele (Regional Creative Director, Centrade|Cheil), Ioana Witty (Art Director, Centrade|Cheil) si Alina Gal (Client Service, Centrade|Cheil) - va decide cei 3 castigatori, premiati cu multa ciocolata si premii in valoare de 2.000 de euro. 

In continuare, va lasam in compania unei selectii de lucrari misto care au reusit sa ne teleporteze langa brad, in dimineata lui 25 decembrie. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related