Spotul Chrysler pentru Super Bowl, atacat pe internet

Spotul Chrysler pentru Super Bowl, atacat pe internet

Am fi pus controversă pe undeva prin titlu, dar cuvântul ăsta este atât de folosit, încât aproape că ne este jenă să îl mai folosim. Nu e vina lui, bineînțeles, ci a realității pe care o denumește. Totul e controversă, mai ales în lumea nouă a reclamelor, în care creativii se străduiesc cu lacrimi și sudoare să îi împace pe toți, să fie incluzivi, să aducă pacea în suflet și tot ce le reușește este să calce pe sensibilități.

Asta a vrut și spotul Ram (Fiat Chrysler Automobiles), creat de Highdive, un butic creativ din Chicago, când a folosit un discurs ținut de Martin Luther King Jr acum 50 de ani. Internetul l-a văzut și s-a enervat. Inclusiv fiica lui Martin Luther King Jr.

Cei care au atacat reclama citează și câteva pasaje din discursurile lui Martin Luther King, în care acesta critica reclamele, inclusiv pe cele la mașini.

Compania își apără însă reclama și susține că ea a fost realizată lucrând cu reprezentanți ai fundației Martin Luther King Jr. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related