Testoasa si iguana iau locul, temporar, crocodilului Lacoste

Testoasa si iguana iau locul, temporar, crocodilului Lacoste

In anii '20 si '30, francezii dominau tenisul mondial. Era mult amatorism in acea perioada - insa, ca si acum, se vedea cu ochiul liber care sunt amatorii cu viitor si care nu prea. Printre cei buni, se gaseau si ”Cei 4 muschetari”, asa cum ii numise presa din vestul Europei. Erau Henri Cochet - inca in viata astazi, fost prizonier de razboi, Jacques Brugnon - un jucator de dublu genial, care ar fi facut fata si acum in tenisul profesionist, Jean Borotra - care a castigat totul in tenis si a trait aproape un secol, si Rene Lacoste - crocodilul cu nasul mare.

Lacoste nu era recunoscut pentru darnicia sa, nici pe teren si nici in afara lui. Insa iata ca la 22 de ani de la moartea sa, iubitori de animale si de idei misto zambesc multumiti la ce a facut brandul ce-i poarta numele. 

Pentru prima oara, Lacoste renunta la faimosul crocodil ce-i serveste drept logo. Motivul tine de awarerness si vine in sustinerea International Union for Conservation of Nature (IUCN). Mai exact, vor sa se afle si sa se vorbeasca despre 10 specii animale pe cale de disparitie. Care, ca atare, au fost puse drept logo pe tricouri.

Au fost facute 1775 de tricouri, iar numarul nu este intamplator. Fiecare model de tricou a fost produs in fix acealasi numar de exemplare ca specia reprezentativa. De exemplu, se pare ca nu mai sunt pe lumea asta decat 450 de iguane numite ”Anegada Rock”, pe care le gasiti doar daca dati o fuga pana in Insulele Virgine. Ca atare, au fost produse 450 de tricouri cu modelul iguanei pe piept.

Pretul unui tricou este 150 de euro, deci, ne gandeam noi, trebuie sa fii mare iubitor de iguane ca sa-l cumperi. Dar daca ne uitam mai atent, vedem ca stocul se epuizeaza rapid ”pe toate animalele”, deci treaba merge, iar ideea e buna. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related