[Concluziile lui 2018] Corina Bârlădeanu: A fost un an în care brandurile, dar și oamenii au trebuit să învețe lecția toleranței și să și-o asume

[Concluziile lui 2018] Corina Bârlădeanu: A fost un an în care brandurile, dar și oamenii au trebuit să învețe lecția toleranței și să și-o asume

2018 a fost despre regăsirea echilibrului si a increderii in bine într-o perioadă socială, economică și politică grea și intensă, spune Corina Bârlădeanu, General Manager 2ActivePR. La părți bune, s-a observat o mai mare asumare a companiilor de a fi prezente, de a avea o voce distinctivă în piață și de a aborda cu mai mult curaj propunerile creative. Minusurile s-au resimțit mai ales la nivel de HR.

Într-o perioadă în care definiția omului de PR s-a bucurat de o serie de fine-tunings și de schimbări rapide, piața nu s-a putut adapta/ridica la nivelul așteptărilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Related