[AV, Cesar!] Alina Ivan (Kubis Interactive): Dificultatile vin din schimbarile echipei de brand de la client si din obisnuinta de a compara proiectele intre ele

[AV, Cesar!] Alina Ivan (Kubis Interactive): Dificultatile vin din schimbarile echipei de brand de la client si din obisnuinta de a compara proiectele intre ele

De la bugete pana la asteptarile clientilor, productiile AV destinate online-ului difera destul de mult, inca, de cele facute pentru TV. In online, brandurile au nevoie sa produca un continut inspirational, care sa arate, culmea, cat mai putin publicitar. Alina Ivan, Head of AV la Kubis Interactive, ne explica un pic cum vine asta.

Totul porneste de la ideea creativa. Si de la faptul ca online-ul dicteaza un alt tip de productie – mai umana, mai organica, nu atat de cinematografica precum productiile clasice de TV. In epoca democratizarii video-ului, trebuie ca brand sa poti produce content mai degraba smart si inspirational

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Kubis Interactive

Kubis Interactive este una dintre cele mai mari agentii de digital de pe piata din Romania si ofera solutii de marketing online adaptate nevoilor clientului. De la campanii de consumer engagement pana la productie si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Oameni

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related