iBELȘUG, primul concept creat de Zaga Brand pentru o serie de evenimente dedicate fermierilor

iBELȘUG, primul concept creat de Zaga Brand pentru o serie de evenimente dedicate fermierilor

Zaga Brand a câștigat, în urma unui pitch derulat în luna februarie, creația, implementarea și comunicarea pentru noile tehnologii DEKALB SMART puse la dispoziția cultivatorilor de porumb și rapiță din România. Prima soluție comunicată în cadrul unui eveniment dedicat cultivatorilor de porumb a vizat aplicația inteligentă de monitorizare a culturilor de pe smarthphone, tabletă sau calculator.

Silvia Teodorescu (Senior Partner Zaga Brand):
"Zaga Brand a căpătat, încă din 2007, o expertiză bogată în organizarea de evenimente în care sunt depășite limitele convenționalului, de la celebrul eveniment pe tren Pepsi Express, la colecții capsulă realizate de designeri români. Asta ne-a ajutat să înțelegem rapid așteptările clientului și să putem organiza totul într-un timp record: trei săptămâni. Va urma o serie de alte evenimente cu abordări creative neașteptate în acest domeniu".

 

Pornind de la studiul potrivit căruia 75% dintre agricultori folosesc zilnic telefonul mobil, dar cu mult mai puțini dintre ei utilizează tehnologii smart pentru administrarea culturilor, agenția a creat un concept care a făcut legătura între „ușor de folosit și util” precum un smartphone, dar aplicat de această dată la tehnologia dezvoltată pentru fermieri.

 

Teasing și revealing

Toate materialele pentru eveniment au avut în vedere conceptul creativ iBELȘUG și alăturarea dintre tehnologie și agricultură: de la invitația sub formă de smartphone (care a fost teasing pentru participanți și presă), la aranjamentele vegetale care au pus porumbul în prim plan, până la butaforia care a punctat inovația tehnologică.

Întregul proiect a avut două faze: cea de teasing, până la momentul dezvăluirii aplicației în cadrul evenimentului de lansare, și de revealing, când, prin intermediul proiecției simultane multimedia iBELȘUG s-a transformat în DEKALB SMART.

 

Instalații interactive: Scroll Wall și 3D Mapping

Două instalații speciale au fost create pentru evenimentul dedicat agricultorilor. Alături de un Interactive Scroll Wall, cu care invitații au putut interacționa, o instalație specială cu conținut animat 3D Mapping a fost proiectată 270 de grade într-o sală special amenajată, astfel încat invitații s-au simțit integrați și înconjurați de noua platformă digitală SMART.

Aceasta vine în ajutorul fermierilor cu o serie de soluții inovatoare pentru creșterea producției de porumb pe aceeași suprafață. Cu ajutorul DEKALB SMART, fermierii beneficiază de recomandări privind alegerea hibridului de porumb, în funcție de tipul de sol și mediul de cultură, și le este indicată densitatea optimă de semănat pentru a avea profitabilitate maximă. Potrivit datelor din centrele tehnologice DEKALB productivitatea culturii poate crește cu până la 30%.

 

Echipele acestor proiecte:

Echipa Monsanto România:
Liliana Simionescu, Specialist Comunicare
Daniel Stanciu, Director Marketing și Strategie
Luana Năstase, Coordonator Programe

Echipa ZagaBrand:
Georgiana Surugiu, Motion Graphic Designer
Andreea Oprea, Specialist PR
Dina Dănilă, Operations Manager
Roxana Burghină, Creative Director
Silvia Teodorescu, Senior Partner

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Related