Borsec și Infinit Solutions Agency redescoperă România cu alți ochi

Borsec și Infinit Solutions Agency redescoperă România cu alți ochi

Să livrezi campanii curajoase timp de patru ani pentru cel mai puternic și iubit brand românesc nu este deloc un lucru ușor, însă Infinit Agency a reușit să se ridice la înălțimea așteptărilor încă din 2014. Tezaurul valoros al brand-ului Borsec, sinonimul apei minerale românești, s-a transformat, în timp, într-o relație strânsă client-agenție, rezultate de impact și în promisiunea unor proiecte din ce în ce mai ambițioase.

„Alaturi de Infinit Agency am cautat de fiecare data sa venim cu content original si deosebit in social media si sa surprindem cat mai placut comunitatea Borsec. Acest concurs nu face exceptie si este unul care ne-a incantat din momentul in care agentia l-a propus. Rezultatele au fost pe masura si comunitatea a raspuns foarte pozitiv.", Adrian Teslovan, Director Marketing Borsec / Romaqua Grup.

 

Regina Apelor Minerale în Social Media

Fiind cel mai apreciat brand românesc, Borsec nu se dezice de la celebrarea valorilor românești printr-o comunicare personală, foarte aproape de consumator. Iar pentru că un brand este susținut de publicul său, pagina oficială de Facebook a devenit un hub de inspirație alimentat de comunitate.

Românii au trimis fotografii, au creat povești inspirate de frumusețile țării și au interacționat natural cu provocările Borsec, inițiativele susținute de brand și desfășurarea poveștii tezaurului de brand într-o formă originală, ilustrată.

 

 

Sărbătorirea Centenarului

Anul Centenar nu este un moment în care cel mai iubit brand românesc să stea deoparte. Pentru a marca acest eveniment, am lansat cel mai mare concurs de pe pagina oficială de Facebook, pornind de la insight-ul precum care țara noastră a scăzut în ochii românilor din cauza unor cazuri și probleme punctuale. Totuși, prin această acțiune, Borsec și-a luat angajamentul de a le cere consumatorilor să își reamintească binele și frumosul din România și de a contribui la o schimbare de percepție pe termen lung. În plan secund, concursul desfășurat în șase săptămâni a vizat creșterea paginii prin loializarea fanilor existenți și atragerea persoanelor noi, interesate de conținutul Borsec, într-un timp record.

 

O strategie și un singur fir roșu

Prima postare de concurs a dat tonul întregii campanii folosindu-se de o notă optimistă și inspirațională din punct de vedere vizual. Reunind la un loc o serie de elemente culturale iubite de românii din toate generațiile, am provocat fanii să își privească țara cu alți ochi și să noteze toate motivele de mândrie, fără a uita să aprecieze pagina. Premiul a urmat aceiași linie de valori naționale constând în șase telefoane românești Allview, dotate cu primul asistent vocal în limba română.

Fiecare telefon a fost oferit la finalul săptămânii de concurs, urmând ca fanii să fie surprinși cu încă o provocare de amintire a valorilor îndrăgite și săptămâna următoare. 

 

Așteptări surprinse

Campania a reprezentat o “victorie” pentru pagina Borsec, iar abordarea diferită, distanțată de cea tradiționalistă, folosită cel mai des de brand-urile de țară, a propulsat pagina către o creștere de aproximativ 10.000 de fani în doar șase săptămâni.

Postările de campanie au strâns o medie de 5.000 de aprecieri (likes), 1.500 de comentarii și 700 de share-uri, iar cele mai bune creații ale consumatorilor au fost culese și postate într-un album special, cu scopul de a le celebra inspirația.

Mai mult, câștigătorii fiecărui concurs au fost anunțați prin intermediul unei postări speciale pentru și mai multe motive de mândrie.

Pornind de la un gând simplu, concursul a reușit să creeze exact ce și-a propus: startul unei discuții despre frumusețea românilor și a valorilor românești traduse, în final, în atingerea unor rezultate măsurabile și grăitoare pentru imaginea și specificul brand-ului Borsec. Abordarea diferită, fresh, ne-a demonstrat încă o dată existența unui target divers și dornic de discuție în mediul online.

 

„Social Media se schimba de la saptamana la saptamana si o agentie trebuie sa inteleaga foarte bine toate aceste mecanisme si feluri de functionare ca sa poata veni cu propuneri care sa aiba rezultate, sa creeze sentimente si sa faca oamenii sa reactioneze si sa devina parte din povestea brandului. Asa s-a intamplat si cu aceasta ultima activare Borsec in Facebook iar rezultatele ei vorbesc de la sine.”, Alex Cernatescu, CEO Infinit Agency.

 

Echipa de proiect din partea Borsec:

Adrian Teslovan, Gabriela Baciu

Echipa de proiect din partea Infinit Agency:

Alexandru Lazareanu „Leje”, Georgiana Codrescu, Luca Costea, Denissa Georgescu, Vlad Dincă, Ana Dinu, Irina Blansek.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related