Top 3 ADC al lunii martie 2018

Top 3 ADC al lunii martie 2018

Top 3 ADC revine cu cele mai creative campanii ale lunii martie, cu 2 proiecte semnate de McCann Worldgroup România şi un nou proiect marca Jazz. Menţiunile lunii martie merg catre Three, Mullen Lowe România şi Ioana Ciolacu.

Câștigătoarea topului lunii martie este campania creată de Beau Mode și McCann Worldgroup România. Bihor Couture, un brand de haine românești din Bihor, a fost conceput ca replică la „împrumuturile” pe care le fac designerii străini, aceștia preluând mai multe piese de vestimentație tradiționale, fără a acorda credit meștesugarilor români. Proiectul a fost realizat de Adina Cîrstea - Copywriter și Sabina Popa - Art Director.

Despre proiectul câştigator, Raluca Eftimie (membru ADC RO şi Group Creative Director Leo Burnett România) declara: "România are mai multe de exportat decât Castelul lui Dracula şi subiecte de reportaje BBC. Ma bucur sa vad campanii care susţin acest lucru, fiindca ele au dublu efect pozitiv: înspre exterior, sa vada “şi strainii”, dar în special spre interior, catre sufletul nostru, adesea prea amar pentru a mai face loc mândriei naţionale. Cum am ajuns sa folosim adjectivul “românesc” pe post de jignire, orice iniţiativa care încearca opusul este laudabila."

A doua poziție este ocupată de KFC și McCann Worldgroup România cu proiectul Altceva. KFC îți oferă o soluție atunci când nu poți să te decizi și ai vrea să schimbi ceva cu altceva. Echipa care a lucrat pentru acest proiect este formată din Ioana Munteanu – Copywriter și Alin Sârbu - Art Director.

Locul al treilea este ocupat de campania 8ffline Martie, desfăşurată de AVON în colaborare cu agenția Jazz.  Inițiativa o are in prim plan pe Antonia care ne atrage atenția asupra efectelor negative pe care rețelele de socializare le au asupra noastră și ne îndeamnă sa trecem în offline pentru mai mult timp calitativ petrecut cu cei dragi. Echipa de creație este: Alina Vârlănuță – Copywriter şi Roxana Cozaru – Art Director.

Mențiunile lunii martie:

Three și Banca Transilvania – Normal Banking. Plata cu telefonul devine o realitate, iar BT Pay este singura aplicație tip wallet din România cu care poți face acest lucru. Au lucrat la proiect Sabin Staicu – Copywriter & Francisc Zinz – Art Director.

LIDL România și MullenLowe România - E ușor să faci curățenie, cel mai greu e să te apuci! Soluţia care te scoate mereu din încurcatura este W5. Spotul surprinde într-un mod cât mai amuzant și original toate etapele pe care le parcurge un barbat atunci când se apuca de curaţenie. Echipa: Mihai Costache (Senior Copywriter) & Silviu Antohe (Senior Art Director).

Ioana Ciolacu // SS18 - Ioana Ciolacu cu noul video de promovare pentru colecţia primavara – vara 2018.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related