Constantin Vică: Rezultatele cercetătorilor nu sunt pline de speranță, dar nici nu anunță apocalipsa omului hipertehnologizat – nu devenim extrem de idioți, dar nici reflectivi și conștienți

Constantin Vică: Rezultatele cercetătorilor nu sunt pline de speranță, dar nici nu anunță apocalipsa omului hipertehnologizat – nu devenim extrem de idioți, dar nici reflectivi și conștienți

Pe Constantin Vică, cugetările marilor gânditori și filosofi l-au transformat într-un cetățean al lumilor trecute și prezente, plecând spre cele viitoare. Una dintre experiențele formatoare a fost lucrarea sa de doctorat, ghidată de profesorul Mihail Radu Solcan și omul care l-a învățat să gândească ”mai realist, mai atent, mai sceptic”. Astăzi, teza ce tratează etica noilor tehnologii din perioada 2008-2011 reprezintă mai degrabă o istorie tehno-culturală a www-ului. Cu alte cuvinte, pentru lectorul și doctorul Constantin Vică, procesul de cercetare nu prea își întrevede vreun sfârșit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related