Grecu și Asociații, împreună cu Wolters Kluwer România, organizează conferința "GDPR și Publicitatea"

Grecu și Asociații, împreună cu Wolters Kluwer România, organizează conferința "GDPR și Publicitatea"

În contextul noilor reglementări referitoare la protecția datelor personale (General Data Protection Regulation – GDPR) la nivelul Uniunii Europene, Grecu și Asociații, alături de Wolters Kluwer România, organizează conferința „GDPR și publicitatea”. 

Evenimentul ce va avea loc pe 3 mai, la Capital Plaza Hotel din București, va avea în vedere dezbaterea noilor reguli care vor intra în vigoare după 25 mai, precum și a impactului lor asupra brandurilor, agențiilor și publisherilor ce investesc constant în sisteme dedicate colectării datelor.

În tematica evenimentului se vor regăsi subiecte precum politica de confidențialitate, impactul legii asupra reputației brandului și încrederea clienților în brand, protecția datelor cu caracter personal sau remiterea datelor cu caracter personal către organele judiciare, în special în contextul publicității online.

Participanții la conferință vor avea ocazia de a afla mai multe despre implementarea modificărilor GDPR cu privire la Termenii și Condițiile magazinelor online, politica de cookie-uri, obținerea consimțământului sau ștergerea datelor după termenul stabilit.  

Dintre speakerii participanți la eveniment fac parte Elena Grecu (SCA Grecu și Asociații), Ciprian Dron (Unity Group), Adriana Meda Udroiu (ICI București), Florin Ghinea (IBM), Ioana Anescu (IAB) și Laurențiu Sorescu (Parchetul de pe lângă Curtea de Apel București).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related