[Marcom 2022] Ciprian Dron & Cristi Marinescu: Va fi o lupta continua pentru a ajunge in cosul de cumparaturi al clientilor si pentru ca brandurile sa reprezinte mai mult in viata cumparatorilor

[Marcom 2022] Ciprian Dron & Cristi Marinescu: Va fi o lupta continua pentru a ajunge in cosul de cumparaturi al clientilor si pentru ca brandurile sa reprezinte mai mult in viata cumparatorilor

Ne-ar fi placut ca adaptarea sa fie un talent mai putin folosit in acest an, dar nu e dupa noi, se pare. Si daca tot nu putem controla ce se intampla la nivel macro, macar sa stim cum sa reactionam. In ultimii doi ani, marcomul a fost condus de incertitudine. Asta a insemnat decizii in regim de urgenta, viteza maxima, super-creativitate, spun Ciprian Dron (stânga), CEO Unity Group, și Cristi Marinescu, partener pe agentiile media din grup. Iar acest tip de rezistenta va fi de folos si pe viitor.

Companiile & brandurile au fost constranse sa abordeze microstrategii de lucru, contextul pandemic si cel economic nepermitand exercitii de predictibilitate. Ne asteptam la un scenariu asemanator si pentru urmatorii doi ani, spune Ciprian.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Bloom Communication

Incepand din 2004, Bloom Communication a participat la constructia si dezvoltarea unor branduri importante in piata regionala, nationala si internationala, in peste 500 de proiecte de branding si comunicare... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related