[Vizite în inbox] Savantgarde e ca Barça: mai mult decât un newsletter

[Vizite în inbox] Savantgarde e ca Barça: mai mult decât un newsletter

Newsletterul Savantgarde are cinci rubrici: una principală (SciTech), trei complementare (Comunități Inteligente, Life&Style și Natură) și una specială (Espresso). Este trimis săptămânal de către Marius Cosmeanu către aproape 1000 de cititori. Selecția materialelor care ”prind” ediția este cea mai dificială parte a realizării newsletterului, ne spune el.

Din câteva sute bune de știri pe care le parcurgi, alegi, într-o primă fază, vreo 70-80, din care apoi trebuie să croiești forma finală (undeva pe la vreo 40 de știri)

Unii spun că e cam lung, însă autorul newsletterului nu împărtășește această opinie. Pe lângă subiectele alese și scrise bine, Savantgarde mai are ceva special: este susținut de Combridge, companie românească parte din grupul Deutsche Telekom. Așadar vorbim de un produs media realizat alături de un partener care înțelege valoarea genului acesta de conținut. Dați și voi share la asta, că nu-i lipsit de importanță. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related